مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از پیش‌فروش غیرحضوری حداکثری بلیط‌ های تابستانی برای مسافران خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 15 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، فریبرز کرمی، درباره اهم برنامه‌های کمیته حمل و نقل و ترافیک جاده‌ای ستاد اجرایی خدمات سفر تابستان، اظهار داشت: در این راستا هماهنگی‌های لازم با تشکل‌های صنفی بخش مسافر و شرکت‌های مسئول شبکه و نمایندگی‌های آن‌ها به عمل آمده است.

وی هدف از این اقدام را به کار گیری حداکثری توان ناوگان عمومی حمل و نقل به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافرین و فراهم کردن شرایط پیش‌فروش حداکثری بلیط به ویژه به صورت غیر حضوری شامل اینترنتی، آپ، موبایلی، تلفنی اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از هماهنگی با سازمان پایانه‌های شهرداری برای آماده بودن فضا‌های خدماتی پایانه خبر داد و گفت: همچنین با مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و سایر دستگاه‌های خدماتی بین راهی هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

کرمی بیان داشت: از توان همکاران حوزه راهداری در نظارت‌های بین راهی و ناوگان عمومی حمل مسافر استفاده خواهد شد و در زمینه تشدید نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌ها برنامه ریزی لازم به عمل آمده است.

وی همچنین از تشدید نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و رانندگان و انجام کمیسیون‌های فوق العاده جهت رسیدگی به شکایت مسافرین و تخلفات بخش مسافر خبر داد.

کرمی افزود: هماهنگی و همکاری مؤثر فرابخشی با ستاد‌های اجرایی خدمات سفر و سایر ارگان‌های ذیربط در سفر‌های بین شهری استان نظیر پلیس راه، جمعیت هلال احمر، اورژانس  انجام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار