استاندار کرمانشاه گفت: سریال پایتخت در معرفی استان‌های شمالی بسیار اثرگذار بود و سریال نون خ هم می‌تواند نقش بسیار مهمی در معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان کرمانشاه به مردم سراسر ایران داشته باشد.
کد خبر: ۷۶۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 16 July 2019

 

به گزارش خبرگزاری تابناک، بازوند استاندار کرمانشاه گفت: سریال پایتخت در معرفی استان‌های شمالی بسیار اثرگذار بود و سریال "نون خ" هم می‌تواند نقش بسیار مهمی در معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان کرمانشاه به مردم سراسر ایران داشته باشد.

وی بیان کرد: ساماندهی آرامگاه یارمحمدخان سردار بزرگ مشروطه یکی از مطالبات مردم کرمانشاه از مدیریت ارشد استان است که طی این مدت بار‌ها توسط چهره‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مطرح شده است.

بازوند گفت: در همین راستا نشست ها، بازدید‌ها و پیگیری‌های متعددی را در این زمینه انجام داده ایم در آخرین پیگیری ها، با وزیر بهداشت درباره ساماندهی آبرومندانه این آرامگاه یک نشست کاری داشتم. وزیر از این ایده بسیار استقبال کرد و به زودی نیز از این محدوده بازدید می‌کند.

استاندار کرمانشاه افزود: همچنین دیداری با عوامل ساخت سریال "نون خ" در مورد ساخت فصل جدید این سریال محبوب و پربیننده در استان کرمانشاه داشتم در منطقه اورامانات فضا‌های روستایی بسیار زیبایی داریم که در اختیار عوامل ساخت این سریال قرار خواهیم داد.

بازوند افزود: تلاش می‌کنیم کرمانشاه میزبان دائمی این سریال محبوب و پربیننده باشد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار