رئیس اداره بهزیستی شهرستان صحنه از اجرای طرح مانا با هدف مشارکت اجتماعی نوجوانان در کاهش آسیب های اجتماعی توسط موسسه گلهای ارکیده تحت نظارت بهزیستی خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 17 July 2019

اجرای طرح مانا با هدف مشارکت اجتماعی نوجوانانبه گزارش خبرنگار تابناک ، حسین ادیبان رئیس اداره بهزیستی شهرستان صحنه از اجرای طرح مانا با هدف مشارکت اجتماعی نوجوانان در کاهش آسیب های اجتماعی توسط موسسه گلهای ارکیده تحت نظارت بهزیستی خبر داد.

وی افزود: طرح مانا در قالب سه محور آموزش مهارت های اجتماعی، اوقات فراغت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ویژه نوجوانان دختر و پسر ۱۳ تا ۱۸ سال جامعه هدف شهری و روستایی به ویژه در مناطق حاشیه ای شهرهاست که از طریق پایگاه سلامت اجتماعی جذب می شوند.

وی گفت: طرح مانا به صورت کارگاهی و عملی جامعه هدف را پوشش می دهد و در ۱۲ جلسه طراحی شده است و در این کارگاه ها مهارت های ارتباطی و کار گروهی نوجوانان تقویت می شود و شیوه تبدیل چالش ها و تهدیدات دوره بلوغ به فرصت را فرا می‌گیرند.

ادیبان اضافه کرد: در این طرح ، مشارکت جویی به عنوان کلید پیشگیری در نظر گرفته شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان صحنه گفت: این طرح با آموزش تسهیلگران، اجرای فرایند یادگیری مشارکتی نوجوانان و حمایت یابی و پشتیبانی از اقدامات مشارکتی نوجوانان تحقق می‌یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار