امید قادری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: نمایشگاه صنایع دستی به مدت پنج روز و با حضور همه هنرمندان از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های استان کرمانشاه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۷۶۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 18 July 2019

 

 امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنر‌های سنتی روز گذشته ۲۶ تیر در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه افتتاح شد؛ اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال مبنی بر رونق تولید توسط مقام معظم رهبری سعی ما بر این است که با تشویق تولید کنندگان صنایع دستی و ترغیب مردم برای خرید، این امر را تحقق بخشیم.

وی افزود: در نمایشگاه امسال اغلب صنایع دستی هنرمندان کشور از جمله گلیم بافی، گیوه بافی، میناکاری، البسه محلی، خراطی، قلم زنی، ملیله سازی، حصیربافی، تراش شیشه، زیورآلات، قلم زنی و ... همچنین بیشتر هنر‌ها و صنایع دستی استان کرمانشاه در معرض دید عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

قادری با بیان اینکه نمایشگاه امسال دارای غرفه‌های متعددی است، گفت: بیشترین غرفه‌ها به هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی استان کرمانشاه اختصاص یافته و این غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار هنرمندان قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در پایان ساعت بازدید از نمایشگاه را هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ اعلام کرد و گفت: در روز جمعه ساعت بازدید از ۱۰ صبح الی ۲۲ خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار