فرماندار شهر کرمانشاه گفت: دوره پیش دبستانی یک ضرورت است.
کد خبر: ۷۶۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 22 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، رنجبر فرماندار کرمانشاه در جلسه ای با حضور مدی آموزش و پرورش ناحیه سه  خصوص اهمیت دوره‌ی پیش دبستانی اظهار داشت: اگر دانش‌آموزان ما دوره پیش‌دبستانی را بگذرانند قطعا در دوره‌ی ابتدایی موفق خواهند بود.

رنجبر افزود: آگاهی والدین از اهمیت دوره‌ی پیش دبستانی یکی از مهم‌ترین عوامل پوشش حداکثری است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به اهمیت جذب افراد بازمانده از تحصیل سخن گفت و جذب این دانش‌آموزان را آبروی نظام و وظیفه شرعی و قانونی دانست و پوشش تحصیلی آنان را از اولویت‌های آموزش و پرورش و مسئولان استان ذکر کرد.

ناهید فضلی معاون ابتدایی اداره کل و دبیر سند تحول بنیادین استان افزود: شورای آموزش و پرورش استان مرکز تصمیم گیری و تصمیم سازی برای آینده استان است بنابراین هر چه بر کیفیت آموزش فرزندان‌مان تاکید کنیم در همه زمینه‌ها موفق بوده‌ایم.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان به عدالت آموزشی و اهمیت آن بر روح و روان دانش‌آموزان و اثرات نهایی آن برجامعه اشاره کرد و برقراری عدالت آموزشی که زمینه عدالت و شعور اجتماعی در سطح کلان در جامعه است را از مهم‌ترین مؤلفه‌های پیشرفت همه جانبه دانست و تلاش جهت برداشتن شکاف آموزشی و توجه به مناطق حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم و روستایی را از اولویت‌های آموزش ابتدایی استان نام برد. وی تربیت و آموزش کودکان ایران اسلامی را مهم‌ترین عامل توسعه ذکر کرد و افزود: تربیت در دوران کودکی عاملی تاثیرگذار بر کیفیت آموزش در دوره‌ی ابتدایی است.

ناهید فضلی تاکید کرد: سال گذشته استان کرمانشاه توانست با توجه به شاخص‌های تعیین شده در جذب پیش دبستانی موفق عمل کند و خواستار این شد که امسال نیز با همت همه مسؤولان بتوانیم این کودکان را شناسایی کنیم و درجهت آموزش بایسته و مناسب آنان اقدام کنیم.

علیرضا فرهنگیان مدیر آموزش وپرورش ناحیه سه افزود: تمام تلاش ما جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و پوشش حداکثری پیش دبستانی است.

وی سواد مهارتی را نیز یکی از اقدامات مهم در رشد و شکوفایی استعداد‌های نهفته دانش‌آموزان دانست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار