مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه گفت: از فعالیت آژانس تاکسی تلفنی فاقد مجوز جلوگیری می شود.
کد خبر: ۷۶۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ 30 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با اعلام اینکه تمامی آژانس های تاکسی تلفنی مکلف به اخذ پروانه تاکسيراني هستند، گفت:به همین منظور گشت مشترکی متشکل از اداره اماکن، سازمان تاکسیرانی و سایر مراجع ذیصلاح با هدف نظارت بر رعایت نرخ مصوب، داشتن پروانه فعالیت و دارا بودن کارت شهری تشکیل شده است.

سجاد سلیمانی داشتن پروانه فعالیت برای آژانس تلفنی و درج علائم بر روی خودرو های تحت پوشش را از الزامات آزانسهای تاکسی تلفنی عنوان و تاکیدکرد: تفاوت خودروهای تاکسی تلفنی با شخصی های مسافربر در خیابان، تابلو و علائم درج شده برای روی خودروی آنهاست که رانندگان آژانس تلفنی موظف به نصب آن هستند.


مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه گفت: در اجراي ماده 9 قانون حمل‌ و نقل و مديريت مصرف سوخت و ماده 32 قانون راهنمايي و رانندگي و آئین نامه سازمان تاکسیرانی بايد کليه رانندگان آژانس پروانه فعالیت را دريافت کنند.


به گفته سلیمانی، همه مديران تاکسي تلفني‌ها موظف هستند تمام رانندگان فعال واجد شرايط را براي دريافت پروانه تاکسيراني جهت تشکيل پرونده معرفي کنند.


مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه یادآورشد: در حال حاضر تعداد 220 آژانس تاکسی تلفنی تحت پوشش سازمان تاکسیرانی با 2200راننده فعال درحال فعالیت هستند و متقاضیان جدید بايد جهت دریافت پروانه تاکسيراني اقدام کنند.


سلیمانی تصریح کرد: در صورتي‌ که راننده آژانسي پروانه تاکسيراني را در مدت مقرر دريافت نکرده ‌باشد و مبادرت به جابجايي مسافر در اين شهر كند متخلف محسوب شده و به شدت با راننده خاطي برخورد خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه آژانسهای فاقد مجوز به زودی پلمپ می شوند اظهار داشت: نظام‌دهي به فعاليت آژانس‌ها، ايجاد امنيت رواني، هويت بخشي به شخص راننده و خودروي او، کنترل تردد رانندگان آژانس‌ها در سطح شهر و ... را از اهداف اجراي اين طرح درشهر دانست.


مدیر عامل سازمان تاکسیرانی افزود: آن دسته از آژانس های بدون مجوزی که تاکنون برای گرفتن مجوز اقدام نکرده اند، هرچه سریعتر با مراجعه به سازمان تاکسیرانی برای طی مراحل قانونی و بررسی صلاحیت واگذاری مجوز اقدام کنند، چون در غیر این صورت عواقب این کوتاهی به طورمستقیم متوجه مسئولان این آژانس ها خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار