فرماندار هرسین گفت: رویداد مهم هنری تئاتر خیابانی هرسین از ۱۹ مردادماه آغاز به کار خواهد کرد.
کد خبر: ۷۶۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 31 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین از برگزاری این رویداد مهم هنری از تاریخ ١٩ لغایت ٢٢ مرداد خبر دادو گفت:  از ١٩ تا ٢١ مرداد شاهد ٤٢ اجرا در سطح شهر هرسین و بخش بیستون خواهیم بود و اختتامیه روز ٢٢ مرداد با حضور مدیران ارشد و هنرمندان برجسته هنری ٨ استان و برگزیدگان برگزار خواهد شد.

 وی شرایط شهرستان را آماده میزبانی گروه‌های برگزیده اعلام نمود و افزود: پیش بینی می‌شود حدود ١٢ هزار مخاطب از این اجرا‌ها استقبال کنند.

شاه آبادی بیان کرد: با توجه به اینکه آثار با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی و با رویکرد زبان طنز تولید شده اند در سطح شهرستان شور و نشاط اجتماعی خوبی را ایجاد کنند.

شاه آبادی در ادامه عنوان نمود: برنامه‌هایی برای جذب گردشگر از دیگر نقاط استان همزمان با برگزاری این جشنواره خواهیم داشت و تلاش خواهیم نمود در کنار اجرا‌ها به معرفی جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی و گردشگری هرسین بپردازیم.

فرماندار هرسین با اشاره به اینکه تلاش داریم هرسین را پایتخت گلیم جهان کنیم، از خانواده‌ها و مردم استان دعوت کردند در ایام جشنواره مهمان شهرستان هرسین باشند.

دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی هرسین با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی با زبان طنز با حمایت سازمان امور اجتماعی کشور، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه، فرمانداری هرسین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان، کانون تخصصی تئاتر خیابانی اداره کل هنر‌های نمایشی، انجمن هنر‌های نمایشی استان کرمانشاه و شهرداری و شورای اسلامی هرسین از ١٩ لغایت ٢٢ مردا برگزار می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار