جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت: تئاتر مرصاد ریشه در حماسه هشت سال دفاع مقدس دارد و در این مسیر می‌توانیم حرف داشته باشیم.
کد خبر: ۷۶۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 31 July 2019

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک ضمن گرامی داشتن خاطره شهدای مرصاد گفت: اسلام آباد غرب قدمگاه شهدا و یادآور حماسه آفرینی‌های زنان و مردانی است که در مسیر جهاد و شهادت گام برداشتند و افتخار شهر شهیدان مرصاد، این شهدا هستند.

وی افزود: ما باید شهدای شهر مرصاد را به درستی معرفی کنیم و تئاتر مرصاد بهترین ظرفیت و بستر برای بیان رشادت‌ها و نقش آفرینی‌های مردمان این شهر است و بازنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مرصاد، در هرچه بهتر معرفی کردن آن ثابت کنیم شهدا سرمایه‌های با ارزش ما هستند.

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت: ما باید شرایط را برای برگزاری مناسب این جشنواره فراهم کنیم و همه نگاه‌ها معطوف به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نشود، بلکه همه دستگاه‌ها باید احساس تکلیف کنند و در این مسیر گام بردارند تا بتوانیم مرصاد را آنگونه که شایسته است معرفی کنیم.

مقام ارشد اسلام آباد غرب در پایان بیان کرد: ما باید برای هنرمندانی که در این شهرستان حضور پیدا می‌کنند بستری مناسب فراهم کنیم و با بهره گیری از تجربیات گذشته، گام‌های محکمی برای آینده برداریم و شهرستان اسلام آبادغرب را که دارای ظرفیت‌های فرهنگی بالای است به درستی معرفی و همگی دست به دست هم دهیم و این جشنواره را به شکل باشکوهی برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار