فرماندهی سپاه ناحیه کرمانشاه از بازخوانی واقع بزرگ غدیر در روز ۲۸ مرداد خبر داد.
کد خبر: ۷۶۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 07 August 2019

سرهنگ سعید بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار تابناک ضمن گرامی داشت واقعه بزرگ غدیر خم اظهار داشت: غدیر متعلق به همه بشریت است و باید به جهانیان معرفی شود، در این راستا ۲۸ مرداد ساعت ۱۸ عصر در محل حوزه علمیه امام خمینی (ره) بلوار طاقبستان واقعه غدیر با همکاری همه ارگان‌ها به ویژه شهرداری بازسازی خواهد شد.

وی افزود: در این برنامه به مناسبت چهل سالگی انقلاب، از ۴۰ سادات تجلیل به عمل می‌آید، همچنین نمایشگاه‌های جانبی و ایستگاه صلواتی در همین برنامه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به اینکه ۵۰۰ هنر ور در قالب سه کاروان در این نمایش شرکت می‌کنند، بیان کرد: ۱۲ نفر از این هنروران، از بازیگران مطرح کشور هستند؛ همچنین از ۶ نفر شتر و ۲۰ راس اسب در این نمایش استفاده خواهیم کرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه این نمایش از نظر محتوی کاملا مستند است، گفت: برای بازسازی دقیق این حادثه عظیم، افراد متخصص مطالعات گسترده‌ای داشته و از حوزه علمیه و روحانیون نیز استفاده کردیم و پیش بینی ما این است که امسال ۲۰ هزار نفر از مردم در این نمایش حضور پیدا می‌کنند.

بهشتی راد در پایان خاطرنشان کرد: در ایام دهه امامت و ولایت، در سطح پارک شبدیز هرشب جشن‌هایی برپا است و جشن بزرگ غدیر در روز عید غدیر در محوطه شهرداری کرمانشاه با اطعام روز غدیر برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار