محسن رخصی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در عید سعید قربان این نهاد در کنار استقرار ۱۲۰ پایگاه ثابت و سیار در استان کرمانشاه کد آسان پرداخت #۱*۸۸۷۷* را نیز برای پرداخت نذورات مردمی راه اندازی کرده است.
کد خبر: ۷۷۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 11 August 2019

بیش از ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردمی / اجرای طرح قربانگاه در کرمانشاهمحسن رخصی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: امسال در روز عید سعید قربان ۱۲۰ پایگاه ثابت و سیار در استان به منظور جمع آوری قربانی‌های مردم خیر کرمانشاه مستقر می‌شود.

وی افزود: این پایگاه‌ها در سطح شهر و مراکز فروش دام، دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری مستقر شده و مردم خیر استان می‌توانند نذورات نقدی و قربانی‌های خود را به این پایگاه‌ها اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام تاکید کرد: همچنین امسال کمیته امداد به صورت متمرکز طرح قربانگاه را در اداره کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه اجرایی می‌کند.

ایشان در ادامه عنوان کرد: طرح قربانگاه در روز عید قربان با هدف ایجاد یک پایگاه ثابت و متمرکز در قالب قربانگاه ایجاد می‌شود که خیران می‌توانند دام‌های نذری خود را به این پایگاه تحویل دهند تا با نظارت سازمان دامپزشکی ذبح و به نیازمندان تحویل داده شود.

رخصی تصریح کرد: همچنین کمیته امداد امسال برای دریافت نذورات مردمی کد آسان پرداخت #۱*۸۸۷۷* را ایجاد کرده که نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری این کد از طریق گوشی‌های همراه نذورات خود را به هر میزان که می‌خواهند به نیازمندان اهدا کنند.

ایشان خاطرنشان کرد: همچنین شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی نیز آماده دریافت نذورات نقدی مردم خیر استان کرمانشاه است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تمامی قربانی‌های مردم خیر در صورت نیاز ذبح و در اسرع وقت در میان نیازمندان از پیش شناسایی شده توزیع می‌شود، تاکیدکرد: همچنین تمام نذورات نقدی براساس نیت خیران به خرید قربانی اختصاص می‌یابد.

محسن رخصی در پایان گفت: مردم خیر کرمانشاه، سال گذشته سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نذر و قربانی به نیازمندان اهدا کردند که امیدواریم این میزان امسال افزایش پیدا کند.

شایسته ذکر است، اداره کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه به عنوان محل اجرای طرح قربانگاه در بلوار زن تقاطع پل ولایت اعلام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار