برای سومین سال پیاپی محقق شد؛
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب یک رتبه اول، چهار رتبه دوم و سه رتبه سوم کشوری در بخش دانش‌آموزی و یک عنوان سومی در بخش فرهنگیان هشتمین جشنواره کشوری نوجوان سالم توسط نمایندگان خوزستانی و کسب رتبه اول بخش تیمی این جشنواره برای سومین دوره پیاپی توسط آموزش و پرورش خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 12 August 2019

مهدی رفیعی‌‌دهکردی اظهار کرد: هشتمین دوره جشنواره کشوری نوجوان سالم با حضور ۷۰ اثر از استان خوزستان به کار خود پایان داد که در پایان هشت اثر دانش‌آموزی و یک اثر در بخش معلمان از خوزستان به عنوان آثار برتر این جشنواره کشوری شناخته شدند.

وی در ادامه با برشمردن رتبه‌های برتر کسب شده در این دوره از جشنواره، خاطرنشان‌کرد: در بخش دانش‌آموزی آیدا مصفر دانش‌آموز متوسطه اول آموزشگاه غزل یک بهبهان موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره در رشته عکاسی شد. همچنین محمد شیکی و مهدی مطلق دانش‌آموزان متوسطه اول آموزشگاه شهید باهنر بهبهان در رشته روزنامه دیواری رتبه دوم کشوری را به ارمغان آوردند.

وی افزود: زینب ساکی، سیده یاسمن شعبانی، سهیلا بنی‌مالک و مائده حیدری از آموزشگاه پردیس ناحیه یک اهواز در رشته روزنامه دیواری توانستند رتبه سوم کشوری را برای خوزستان کسب کنند. همچنین محمدرضا منصوری از آموزشگاه شهید بهشتی ناحیه ۲ اهواز موفق به کسب رتبه دوم در رشته ایده‌پردازی شد.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به سایر رتبه‌های برتر کسب شده در این دوره از جشنواره کشوری، عنوان کرد: علیرضا شیالی از آموزشگاه شاهد جهادگران ناحیه ۳ اهواز نیز موفق شد رتبه دوم کشوری در رشته پویانمایی را از آن خود کند. ندا گلی از آموزشگاه حجاب ناحیه ۳ نیز توانست رتبه اول کشور در رشته فیلم داستانی را کسب کند. همچنین محبوبه سلامات از هنرستان علوم رشته نقاشی ناحیه سه اهواز رتبه سوم نقاشی را از آن خود کرد. محمدهادی فریدونیان از آموزشگاه نوید صالحین ناحیه ۴ اهواز نیز موفق به کسب رتبه سوم کشوری در رشته پویانمایی شد.‌

رفیعی ادامه داد: همکار فرهنگی مژگان جابری‌هفشجانی از ماهشهر نیز توانست در رقابت با سایر فرهنگیان راه یافته به مرحله کشوری در رشته ابتکارات پیشگیری رتبه سوم را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه استان خوزستان برای سومین سال پیاپی توانست رتبه اول جشنواره نوجوان سالم را کسب کند، توضیح داد: دبیرخانه استانی جشنواره نوجوان سالم در استان خوزستان ۳۰ هزار اثر دریافت کرد. در نهایت پس از داوری آثار ۷۰ اثر به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند. این استقبال گسترده دانش آموزان خوزستانی زمینه ساز کسب عنوان اولی این جشنواره برای سومین دوره متوالی توسط خوزستان شد.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان یادآور شد: اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی به عنوان متولی اصلی برگزاری جشنواره نوجوان سالم در استان خوزستان، نقش مهمی در کسب این عناوین برتر کشوری ایفا کرده است. امیدواریم در سال آینده نیز شاهد افتخارآفرینی دانش‌آموزان خوزستانی در این جشنواره کشوری باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار