الهام اکبری در گفتگو با تابناک:
ریئس هیات گلف استان کرمانشاه از درخشش گلف بازان دختر کرمانشاهی در دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 21 August 2019

الهام اکبری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: در راستای برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان و به همت فدراسیون گلف، دومین دوره جشنواره المپیاد استعداد‌های برتر رشته گلف در گروه دختران در رده سنی ۱۸-۱۰ سال و در دو گروه ۱۴-۱۰ سال و ۱۸-۱۴ سال به میزبانی هیأت گلف استان تهران در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

 وی ظهار داشت: در همین راستا المپیاد استعداد‌های برتر ورزش گلف دختران در مرداد ماه سال جاری برگزار شد و بیش از هشتاد گلفباز دختر به مدت دو روز به رقابت پرداختند.

 اکبری تصریح کرد: نازنین ایزدپناه گلفباز کرمانشاهی در رده سنی ۱۴-۱۰ سال پس از ورزشکاران استان تهران و اصفهان به مقام سوم دست یافت و توانست مدال برنز این دوره از المپیاد را کسب نماید.

 الهام اکبری افزود: پارمیدا حیدری، مریم کهریزی و مهدیس نادری دیگر اعضای تیم دختران گلف کرمانشاه را تشکیل می‌دهند که در این دوره از المپیاد خوش درخشیدند و پیشرفت قابل قبولی داشتند و این موفقیت‌ها حاصل آموزش‌های صحیح و فنون تخصصی است که سرکار خانم فریبا جعفری مربی تیم گلف استان در یک بازه زمانی فشرده در اختیار بازیکنان قرار داد.

 رییس هیات گلف استان عنوان کرد: طرح استعدادیابی ورزشکاران، در واقع یک طرح نخبه یابی و شناسایی استعداد‌های برتر برای ۱۰ تا ۱۸ ساله‌ها است که از حدود یک سال گذشته با هدف شناسایی استعداد‌های برتر برای حضور در رقابت‌های ورزشی بین المللی است که در وزارت ورزش و جوانان کلید خورد.

اکبری ادامه داد: برای حضوراثربخش در این دوره از المپیاد سعی کردیم با برنامه‌ریزی استعداد‌های برتر را از سطح مدارس، باشگاه‌های ورزشی و علاقمندان به این رشته ورزشی از اقصی نقاط استان مورد آموزش تخصصی و حرفه‌ای فنون اولیه و سپس پیشرفته گلف قرار دهیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه هیات گلف استان فاقد زمین استاندارد گلف می‌باشد، بازیکنان تحت آموزش و تمرین در زمین چمن مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه قرار گرفتند.

اکبری خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری المپیاد و انتخاب نفرات برتر، نباید ورزشکاران به حال خودشان رها شوند، چرا که حفظ این ورزشکاران مستعد و نخبه می‌تواند پشتوانه‌ای برای تیم ملی گلف باشد و به عنوان سرمایه ورزش باید از آن‌ها حمایت و پشتیبانی به عمل آید.

 به گفته این مسئول نفرات برگزیده این المپیاد به صورت مستقیم تحت نظارت کمیته استعدادیابی فدراسیون قرار می‌گیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار