بهمن صحرایی در گفتگو با تابناک:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با توجه به بازگشایی مرز خسروی گفت: امسال تمرکز ما برای ارائه خدمات و برپایی موکب در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی است.
کد خبر: ۷۷۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 22 August 2019

بهمن صحرایی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه ، ضمن اشاره به این موضوع که قبل از اربعین مرز بازگشایی می‌شود و تمامی برنامه‌ها برای بازگشایی مرز خسروی قطعی شده است، اظهار کرد: امسال حجم بیشتر زائرین از این مرز عبور خواهند کرد و سامان دهی موکب‌ها در این مسیر به عهده ماست.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با عنوان اینکه هر سال موکب‌ها از کنگاور به سمت کرمانشاه و از سمت ورودی کامیاران به استان ما فعال بوده، افزود: امسال تمرکز ما برای برپایی موکب‌های اربعین در مسیر‌های اسلام آباد، حمیل، سرپل ذهاب و قصرشیرین است چراکه اسکان زائرین بیشتر در این مناطق بوده و ما در تلاش هستیم موکب‌های مردمی و استان‌های معین در قصرشیرین مستقر شوند.

صحرایی گفت: ما همه تلاش خود را خواهیم کرد زائرین در قصرشیرین و مرز خسروی در آرامش و آسایش باشند و از مرز به آسانی عبور کنند، همچنین افرادی که قصد برپایی موکب و خدمت رسانی به زائرین را مخصوصا در شهرستان‌های اسلام آباد، دالاهو، سرپل ذهاب و قصرشیرین را دارند، هم اکنون اقدام و به ستاد اربعین یا ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان مراجعه تا مجوز صادر شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه موکب‌هایی که سال گذشته در مسیر حمیل به مهران بودند، امسال نیز در خدمت زائرین هستند، ابراز کرد: در اسلام آباد برنامه ویژه‌ای داریم، اما امسال بیشترین تمرکز ما در قصرشیرین است و خدمات ویژه‌ای در این شهرستان با توجه به اولین سال بازگشایی مرز خسروی پس از چندین سال ارائه خواهیم داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار