معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این نهاد از ۲۳ مادر باردار و شیرده تحت حمایت کمیته امداد تا پایان دوره شیردهی، از آنان حمایت می‌کند.
کد خبر: ۷۷۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 22 August 2019

کیومرث رحمتی پور در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه ، گفت: این نهاد از مادران باردار و شیرده به صورت ویژه حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۳ مادر باردار و شیرده در استان کرمانشاه از این حمایت‌ها بهره مند می‌شوند، عنوان کرد: کمیته امداد به این مادران، بن کارت‌هایی به منظور خرید مواد غذایی مورد نیاز رشد و سلامتی اعطا کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه در ادامه افزود: هر یک از بن کارت‌های مادران باردار و شیرده به صورت ماهانه ۱۰۰ هزار تومان شارژ می‌شود و این مادران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد، مواد غذایی مورد نیاز خود را خریداری کنند.

رحمتی پور با اشاره به اجرای طرح امنیت غذایی برای دو هزار و ۴۵۳ کودک دارای اختلال رشد کمتر از پنج سال سن در استان گفت: این کودکان از سوی مراکز بهداشت شناسایی و به این نهاد معرفی شده اند.

ایشان در ادامه تصریح کرد: کودکان دارای اختلال رشد نیز به صورت ماهانه از سبد‌های غذایی ۱۰۰ هزار تومانی کمیته امدادبهره مند می‌شوند.

این مقام مسئول تاکید کرد: مادران باردار و شیرده تا پایان دوره شیردهی و کودکان دچار اختلال رشد تا بهبود شاخص‌ها و نمودار رشد، از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند خواهند شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان بیان کرد: خیران برای مشارکت در طرح حمایت غذایی از مادران باردار و کودکان دچار اختلال رشد می‌توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی hamsofreh.ir یاری رسان این نهاد شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار