فرماندهی انتظامی اهواز گفت: سه متهم در رابطه با تیراندازی به ترانس برق در یک آیین ترحیم در منطقه کوی مدرس این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۷۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 23 August 2019

سرهنگ محسن دالوند بیان کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یک آیین ترحیم در منطقه کوی مدرس اهواز افرادی با تیراندازی به ترانس برق، باعث قطعی برق منطقه کوی مدرس شدند و با توجه به اعتراض و نارضایتی مردم منطقه شناسایی عاملان تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و در راستای پیگیری مطالبات به حق شهروندان در این رابطه، ماموران کلانتری ۲۵ اهواز با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، سه نفر از عاملان تیراندازی به ترانس برق را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان، یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه ۸۵ فشنگ مربوطه کشف، و متهمان پس از اعتراف به جرم خود، برایسیر مراحل قانونی،تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: طبق قانون مجازات اسلامی، رسم ناخوشایند تیراندازی در آیین های شادی و عزا که موجب رعب و وحشت شهروندان و در برخی موارد نیز باعث ایجاد خسارت به اموال عمومی، جرح و حتی مرگ شهروندان می شود، جرم تلقی شده و مطابق قانون با آن برخورد خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار