فرماندار سرپل ذهاب گفت: کارمندان دولت علاوه بر انجام وظایف محوله، خود نیز خلاق بوده و زمینه‌های عملکرد و خدمت گذاری بهینه را بوجود بیاورند.
کد خبر: ۷۷۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ 26 August 2019

به گزارش خبرنگار  تابناک کرمانشاه،  امروز و در محل مصلی نماز جمعه شهرستان سرپل ذهاب، مراسم تقدیر از کارمندان دولت با حضور فاطمی نسب امام جمعه، محبت جمالی نیا فرماندار و دیگر مسئولان در سومین روز از هفته دولت برگزار شد.به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صبح امروز و در محل مصلی نماز جمعه شهرستان سرپل ذهاب، مراسم تقدیر از کارمندان دولت با حضور فاطمی نسب امام جمعه، محبت جمالی نیا فرماندار و دیگر مسئولان در سومین روز از هفته دولت برگزار شد.

محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب در سخنانی با تقدیر از تلاش‌های پرسنل دولتی در جریان زلزله و طی ۲۰ ماه گذشته، خواستار توجه هرچه بیشتر کارمندان دولت به مردم و رسیدگی به خواسته‌های آنان شد و تاکید کرد: کارمندان دولت علاوه بر انجام وظایف محوله، خود نیز خلاق بوده و زمینه‌های عملکرد و خدمت گذاری بهینه را بوجود بیاورند.

فاطمی نسب امام جمعه شهرستان نیز در بیاناتی با تاکید بر الگو قرار دادن حکومت علوی شاخصه‌های حکومت اسلامی و ملاک، انتخاب مدیران را بر ۳ اصل مهم استوار دانستند.

ایشان متدین بودن، عدالت و مردم داری را سه اصل اساسی رفتاری دولتمردان عنوان کرده و از مسئولین خواستند با این الگو‌ها در راستای حکومت اسلامی قدم بردارند.
در پایان مراسم و با حضور روسای ادارات و مقامات نظامی و انتظامی، از خانواده‌های کارمندان شهید و کارمندان نمونه دولتی شهرستان با تقدیم هدایایی تجلیل به عمل آمد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار