فرمانده انتظامی شهرستان بهار از نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از روستا‌های شهرستان بهار و درنهایت قتل یک فرد ۴۰ ساله خبر داد.
کد خبر: ۷۷۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰ 27 August 2019
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از روستا‌های شهرستان بهار و درنهایت قتل یک فرد ۴۰ ساله خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ بزرگعلی با بیان اینکه اخیرا درگیری در یکی از روستا‌های توابع شهرستان بهار بر اثر اختلافات خانوادگی منجر به قتل فردی حدودا ۴۰ ساله شد، مطرح کرد: به محض اطلاع از موضوع از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، مأموران پلیس به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در بررسی‌ها مشخص شد، افرادی به علت اختلافات خانوادگی با یکدیگر درگیر شده و اقدام به مجروح کردن هم به وسیله ضربات چاقو و قمه کرده اند که قتل یک نفر را در پی داشت و ضارب متواری شد.

نوری با بیان اینکه تعدادی از عملان این درگیری دستگیر شدند، اعلام کرد: با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات و اقدامات اطلاعاتی و روش‌های نوین کشف جرم، قاتل در عرض کمتر از دو ساعت شناسایی و در شهر همدان دستگیر شد.

وی در پی وقوع این جرم از شهروندان خواست: در هنگام خشم و عصبانیت قانون را معیار قرار داده و از هرگونه نزاع و درگیری که عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت، پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با تأکید بر اینکه همراه داشتن چاقو و قمه نامتعارف فوق قانون جرم تلقی می‌شود و مستوجب مجازات خواهد بود، از مردم درخواست کرد: تلفن ۱۱۰ را برای نیاز‌های پلیسی در طول شبانه روز در نظر داشته باشند و پلیس هم با هرگونه موارد ناامنی که تشویش اذهان عمومی را به دنبال داشته باشد، شدیدا طبق مقررات برخورد خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار