سیروس شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : بمناسبت هفته دولت ۲۲۷ پروژه گاز رسانی در شهر ها و روستاهای استان افتتاح وعملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
کد خبر: ۷۷۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ 29 August 2019

سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به ۱۰۶ روستا با جمعیتی بالغ بر ۴۶۲۵ خانوار، تزریق و ۴۵ روستا شامل ۲۵۰۰ خانوار و ۷۶ واحد صنعتی به شبکه  گاز سراسری  متصل شدند.

وی خاطر نشان کرد:۹۹ درصد جمعیت شهری در غالب ۲۹ شهر و ۷۲ درصد جمعیت روستایی درغالب ۱۳۱۰ روستا از نعمت گاز برخورددار هستند؛ که جمعا ۵۷۵ هزار مشترک گاز طبیعی در استان داریم.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۱۰ میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف می‌شود، گفت: ۷۴ جایگاه CNG وظیفه سوخت رسانی گاز در استان را بر عهده دارند و ۱۸ شهرک صنعتی و ۲۲۰۰ واحد صنعتی از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: عملیات اجرایی گاز رسانی به ۴۰۰ روستا و پیمان سپاری و نقشه برداری ۴۸۰ روستا از برنامه‌های شرکت گاز استان است، همچنین گاز رسانی به شهر‌های نودشه، نوسود، ریجاب و ازگله در حال انجام است،که حدود ۸۰ درصد کار اجرایی شهر نودشه و شبکه داخلی شهر نوسود و خط انتقال آن نیز در حال اجرا است.

به گفته این مسئول،در مورد شهر ریجاب نیز ۸۵ درصد شبکه داخلی آن انجام، و خط انتقال آن در دست کار است و پیمان کار ازگله انتخاب شده و در مرحله تجهیز کالا است.

شهبازی در پایان گفت:با اقدامات صورت گرفته امیدواریم در پایان سال حدود ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۸۵ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخورد دار شوند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار