معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور گفت: انگیزه ،ایمان قلبی و جدیت در کار می تواند مرکز اجتماع درمان مدار کرمانشاه را به عنوان پایلوت به کشور معرفی کند.
کد خبر: ۷۷۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 29 August 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه؛ مجید رضازاده معاون  توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در بازدیداز مرکز اجتماع درمان مدار (Tc) پر پرواز اظهار داشت: انگیزه، ایمان قلبی و جدیت در کار می‌تواند این مرکز را به عنوان پایلوت به کشور معرفی کند.

 وی ضمن تشکر از خدمات بهزیستی استان در راه اندازی مرکز مذکور، گفت: این مرکز شرایط یک مرکز خوب (Tc) را دارد و باید به عنوان یک الگوی آموزشی به دیگر استان‌ها معرفی گردد و معاونت توسعه پیشگیری آمادگی کامل جهت راه اندازی دوره آموزشی در این مرکز برای افرادی که در استان‌های دیگر متقاضی راه اندازی چنین مرکزی هستند را دارد.

 رضا زاده با اشاره به اینکه مراکز (TC) دارای چهارچوب و قوانین خاص خود می‌باشد و هر کس در این مراکز دارای وظایف تعریف شده‌ای می‌باشد، گفت: مددجو پس از گذراندن یک دوره ۶ ماهه در این مراکز می‌بایست بر اساس قوانین این مراکز تربیت شده و به دل جامعه برگردد.

 رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این بازدید اظهار داشت:عدم مصرف مواداعتیاد آور جهت دستیابی به بهبودی لازم است، اما هدف ما تنها بهبودی نیست، بلکه آموختن نحوه پاک زندگی کردن به آنهاست و مراکز (TC) می‌توانند در چهارچوب قوانین درمانی خود این امر را محقق سازند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار