استاندار کرمانشاه گفت: مسئولین علاوه بر ارائه گزارش عملکرد پروژه‌ها باید پاسخگوی مشکلات مردم نیز باشند.
کد خبر: ۷۷۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 31 August 2019

مسئولین باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند

به گزارش  خبرنگار تابناک کرمانشاه،  ظهر امروز استاندار کرمانشاه  در نشست شورای مسکن با اشاره به لزوم مسکن امید در کرمانشاه افزود: مسئولینی که نمی‌توانند تولید رونق مسکن را ایجاد کنند اعلام کنند؛ وضعیت به طوری است که شهر‌های دیگر با وجود شرایط مشابه اداری و وزارت خانه‌ای پروژه‌های خود را عملیاتی می‌کنند.

هوشنگ بازوند با تاکید بر اهمیت رونق مسکن گفت: علاوه بر موضوع فوق، راه روستایی نیز باید تعیین تکلیف شود و مردم نباید گرفتار مشکلات اداری و قانونی شوند. 

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به تفکیک وظیفه راه روستایی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: امکانات، سیستم و جابجایی‌ها زمان بر بوده، اما اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوتاهی نمی‌کند این اداره اعلام کرده امسال پروژه را به دست گرفته و به تعهدات راه روستایی خود عمل می‌کند.

 سالاری در ادامه خاطر نشان کرد : پروژه‌های راه روستایی در کل کشور توقف کوتاهی داشته، اما عملیاتی شدن پروژه‌های سال ۹۸ پیگیری می‌شود.

 وی با اشاره به پروژه مسکن پردیس ارتش گفت: پروژه هزینه‌های بالایی در بر داشته، اما با فروش اراضی اضافی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و تزریق منابع آن به پروژه می‌توان آن را تکمیل و به طور کامل به بهره برداری رساند،البته فروش اراضی اضافی پس از بررسی‌های قانونی و تعیین مالک و کاربری آن امکان پذیر است، رایزنی‌ها در حال انجام بوده و پرونده آن در دست دستگاه قضایی است.

سالاری در ادامه افزود: پروژه‌های مسکن مهر به سه دسته در دست اقدام، انجام شده و دارای مشکل قانونی، طرح‌های بدون زمین برای احداث تقسیم شده که اولویت ما پروژه‌های در دست اقدام است.

وی در پایان به لزوم تعیین تکلیف پروژه‌های هرسین، بیستون، مولوی جوانرود، فازدوم قصرشیرین پردیس کرمانشاه اشاره کرد و گفت: فروش اراضی اضافی برای تزریق به پروژه باید صورت گیرد تا واحد‌ها تکمیل شده و تحویل متقاضیان داده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار