راوش خواننده نسل جوان گفت: نیمی از شهرت و استقبال بسیار از هر موزیک یا برند شدن خواننده به صدای خواننده، ترانه، آهنگسازی، تنظیم، ساز و میکس و مسترینگ بستگی دارد و نیمی دیگر در این موضوع به منابع مالی، برند، ایده منفاوت و منابع انسانی و یا ارتباطات بستگی دارد.
کد خبر: ۷۷۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 01 September 2019

به گزارش تابناک تهران، 17 دیماه سال 68 روز تولد راوش است؛ در قم. گرافیک رشته  تحصیلی او در هنرستان بود، افتخارات بسیاری در زمینه عکاسی کسب کرد و نیز سال 85  نمایشگاهی را تحت عنوان " پوستر حضرت محمد " در کارنامه هنری خود ثبت کرد (نگارخانه فرهنگ).

راوش تحصیلات خود را در مقطع کاردانی در رشته گرافیک و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری به اتمام رساند. هنر تصویربرداری و خبرنگاری را در واحد خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و باشگاه خبرنگاران جوان آموزش دید و از سال 86 در حرفه‌ی تصویربرداری مشغول شد.

او بعد از فعالیت در واحد خبر و واحد تولید سیما، به‌عنوان مدیر تولید شبکه جهانی الکوثر، سحر انگلیسی، آذری، اردو، فرانسه و شبکه جهانی ثامن و... برنامه‌های بسیاری از جمله برنامه تریبون آزاد ره‌یافتگان، فیلم‌های کوتاه، ارتباط زنده در 10 شب متوالی، 4 سال برنامه سازی در شب‌های شهادت و ولادت امام رضا،  سریال پشت درهای خاکی تولید کرد.

از آخرین ساخته‌های او فیلم سینمایی هستی را می توان نام برد که در مرحله رونمایی از پوستر است و به‌زودی در سینماها اکران می‌شود؛ راوش دراین فیلم در نقش یک خواننده به‌ عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته و همزمان خواننده موزیک‌های متن و تیتراژ پایانی فیلم نیز هست.

او در فیلم سینمایی «شهرناز» که سال 97  ساخته شد نیز به‌عنوان نقش اصلی بازی کرد و همچنین تیتراژ فیلم هم با صدای او به مخاطبین تقدیم شد. از دیگر فعالیت های تلویزیونی او می توان به بازی درسریال محبوب آنام به کارگردانی جواد افشار اشاره کرد که از شبکه سه سیما پخش شد.

راوش موسیقی را از سال 93 به حمایت از کودکان کار و با همکاری بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شروع کرد، اولین اجرای او مربوط به سال 94 در برج میلاد تهران با حضور 2000 نفر مخاطب می شود. همچنین او بمدت 5 شب اجرای زنده در برج میلاد تهران در برنامه‌های بهزیستی، شهرداری، انجمن انبوه‌سازان، موسسه پازل، موسسه آوای باران و موسسه آوات را در کارنامه خود دارد.

سال 95 به‌عنوان سفیر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ایران توسط مدیران و مسئولین شهر تهران در سالن ایوان شمس در برنامه بهزیستی معرفی شد.، از دیگر آثار او تیتراژ برنامه تلویزیونی امروز هنوز تمام نشده از شبکه یک سیماست، همچنین اجرا در شبکه‌های تلویزیونی استان ها را نیز به عهده داشته است.

ترانه های زندونی تقدیر، نیمه شب، هوهو، حس غرور، عاشقت شدم، رویای تو، رفت، دلخوری، هستی، یعنی میشه، دیونه بازی و فریاد برخی از قطعات موسیقی منتشر شده توسط او می باشد.

فعالیت هنری این خواننده فرصتی فراهم آورد تا با او به گفتگو بنشینیم، متن کامل این گفتگو را در ادامه میخوانید:

او در ابتدای صحبت های خود ابراز داشت: پیش از هر تصمیمی باید بدانیم که از خودمان چه توقعی داریم و برای رسیدن به هدفمان چه استعدادهایی در ما وجود دارد؛ و مهمتر از همه، برای رسیدن به هدف مورد نظر آیا خودرا آماده کرده‌ایم تا با سختی‌ها و ناملایمتی هایش رو به رو شویم یا خیر.

راوش ادامه داد: طبق آمار تقریبی دوستان من در حال حاضر ما 10 هزار نفر خواننده فعال داریم و حدود ۲۰۰ نفر آن‌ها اسپانسر و یا تهیه کننده دارند و از این حدود چیزی نزدیک به ۲۰ نفر نیز به استیج با بلیط فروشی زیاد و استیجی تقریبا ماندگار خواهند رسید. حال اگر بخواهیم ساده حساب کنیم، امکان رسیدن به جایگاه این ۲۰ نفر، درصدی حدود ۲ دهم درصد خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه نیمی از شهرت و استقبال بسیار از هر موزیک یا برند شدن خواننده به صدای خواننده، ترانه، آهنگسازی، تنظیم، ساز و میکس و مسترینگ بستگی دارد؛ بیان کرد: نیمی دیگر در این موضوع به منابع مالی، برند، ایده منفاوت و منابع انسانی و یا ارتباطات بستگی دارد.

این خواننده خاطرنشان کرد: ایراد اصلی تفکر اکثر کسانیکه که میخواهند موفقیت را تجربه کنند، این است که خودرا با کسانی که بسیار جلوتر هستند مقایسه می کنند؛ این درحالیست که ما باید مسیر را ببینیم و شاید ما نیز همان راه را برویم؛ همه ما نیاز به تغیر داریم، بدین معناکه اگر بخواهیم به شهرت دست یابیم، باید رفتارمان را تغییر دهیم.

راوش ادامه داد: ما نمی توانیم بگوییم چه چیز مارا موفق می‌کند، تنها میتوانیم عواملی را که مانع موفقیتمان میشود، حذف کنیم؛ هر چیزی و یا شاید هر کسی را، بنابراین بنده به این نتیجه رسیده ام که باید نیمه منفی را حذف کرد تا نیمه مثبت رشد کند.

او در پایان گفت: امیدوارم روزی همه هم میهنان عزیزم به جایگاه و درجه‌ای برسند که برای کشور و دنیای پیرامون خود با ارزش باشند. با آرزوی درخشیدن همه‌ی آنهایی که درخشیدن و خواستن و همه چیز آن را به جان خریده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار