مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: برپایی برنامه‌های هفته ملی کودک فرصتی مناسب برای جلب نگاه و توجه همه قشر‌های جامعه نسبت به کودکان وحقوق انسانی آن‌ها است.
کد خبر: ۷۷۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 04 September 2019

مهناز فتاحی در گفتگو باخبرنگار تابناک کرمانشاه، گفت: میتوان با انتصاب حامد رهنما به عنوان دبیر هفته ملی کودک زمینه‌های همفکری، تعامل و هم افزایی نهاد‌ها و وزارت خانه‌های مرتبط با این حوزه را فراهم آورد.

وی افزود: فاضل نظری در این حکم، برپایی برنامه‌های هفته ملی کودک را فرصتی مناسب برای جلب نگاه و توجه همه قشر‌های جامعه نسبت به کودکان وحقوق انسانی آن‌ها عنوان کرده است.
 
فتاحی در ادامه ضرورت بهره مندی از ظرفیت مشارکت دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، هنری، آموزشی و اجتماعی و همکاری ارزشمند سازمان‌های مردم نهاد و فعالان حوزه کودک را یادآور شد.

 فتاحی  گفت: با برگزاری آیین روزجهانی کودک (۱۶ مهر) و رعایت سیاست‌ها و جایگاه فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان درجامعه و طراحی فعالیت‌های جذاب، آموزنده و مورد علاقه کودکان وخانواده با ملاحظه اقتضاء‌های بومی مناطق در سراسرکشور در مسیر اهمیت بخشی به پرورش و مهارت آموزی آینده سازان ایران اسلامی قدم‌های موثری برداشته است.  

لازم به ذکر است ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک امسال هم قراراست از ۱۳ تا ۱۹ مهر در تهران و در سراسر کشور با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار