حجت الاسلام محسن مفید در گفتگو با تابناک:
رییس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: قطعا تبلیغات پیش از موعد، تخلف است و وای به حال کاندیدایی که بخواهد با تخلف در کسوت قانون گذار قرار بگیرد.
کد خبر: ۷۷۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 08 September 2019

 

حجت الاسلام محسن مفید در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، آنچه برای انتخابات آتی مطرح است توجه کاندیداهای محترم به این بیانیه و عمل به آن برای ورود به عرصه انتخابات است.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت توجه مردم به بیانیه گام دوم و اهمیت شرکت افراد ذیصلاح در انتخابات آتی مجلس گفت: خواهشمندم کسانی که خود را در قواره مجلس می بینند و می توانند بار سنگین مسئولیت را برعهده بگیرند، برای خدمت به مردم و نظام وارد این عرصه شوند؛ همچنین به مردم عزیز عرض می کنم بایستی با بصیرت انتخاب کنند، افق نگاه کاندیداها را در نظر بگیرند و از آنان رزومه بخواهند.


ایشان مسئله ی مهم دیگر را مطالبه‌گری خواند و اذعان کرد: مردم باید مطالبات خود را از کسانی که وعده و شعار دادند بخواهند؛ نمایندگان مجلس به عنوان وکلای مردم موظف به پاسخگویی هستند.

حجت الاسلام مفید در خصوص وضعیت نظارت شورای نگهبان و وعده‌های نامتعارف و تبلیغات زود هنگام کاندیداها تصریح کرد: افرادی که کاندیدا می شوند خود بایستی صلاحیتشان در این کسوت را بسنجند، افرادی که وعده نامتعارف می‌دهند دو حالت دارد! یا با شرایط و کار کردهای مجلس آشنا نیستند یا انسان های مردم فریبی هستند که با وعده‌های دروغ  قصد جذب منافع خود را دارند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار