سردار علی اکبر جاویدان در گفتگو با تابناک:
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه از برقراری کامل امنیت در مرز خسروی خبر داد و گفت: در این سمت مرز هیچ گونه مشکل امنیتی وجود ندارد و از نظر نظامی، انتظامی، ترافیکی و امنیتی در نهایت مطلوب قرار دارد.
کد خبر: ۷۷۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰ 09 September 2019

سردار علی اکبر جاویدان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به باز بودن مرز خسروی گفت: برای عبور از مرز به علت آماده نبودن زیر ساخت ها در طرف عراق با محدودیت روبه رو هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در این مرز به زائرین از ساعت ۷ صبح الی ۱۱ ظهر خدمات ارائه می شود و در نهایت امنیت و آرامش از مرز خارج می شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با تاکید به این موضوع که تعداد افراد محدودی روزانه می توانند از مرز عبور کنند، افزود: این محدودیت زمانی و تعدادی فقط به علت نبود ظرفیت و زیرساخت های مناسب در طرف عراق است.

جاویدان تصریح کرد: هرچه به ایام اربعین نزدیک تر شویم این ظرفیت ها افزایش، یافته و زیر ساخت ها آماده و به حد مطلوب خواهد رسید.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های خدماتی و حاکمیتی پای کار هستند، عنوان کرد: نیروی انتظامی با نگاه اعتقادی به وظایف خود عمل می کند؛ در سطح مدیریت استان تعامل، انسجام و وحدت خوبی نیز بین همه دستگاه ها وجود دارد و همه دستگاه ها به وظیفه خود به درستی عمل می کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان ابراز داشت: پیش بینی ما این است امسال در مرز خسروی زائرین بیشتر از سایر مرزها با امنیت و آرامش بیشتری به راهپیمایی در حماسه بزرگ اربعین بپردازند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار