جلال عزیزی در گفتگو با تابناک:
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه از درخشش دوچرخه سوار کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ 11 September 2019

جلال عزیزی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: ورزشکار پاراسایکلینگ هیئت دوچرخه سواری در رقابت‌های قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد صاحب ۴ مدال رنگارنگ شد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی پاراسایکلینگ، نابینایان و کم بینایان دوچرخه سواری کشور سال ۹۸ در بخش پیست و جاده که از مورخ ۱۳ لغایت ۱۵ شهریور ماه در استان تهران برگزار شد، شاهین اکبری ورزشکار تیم کرمانشاه ۳ مدال نقره و یک برنز بدست آورد و توانست در ۴ ماده این رشته در جایگاه مطلوبی قرار بگیرد.

 

عزیزی خاطر نشان کرد: شاهین اکبری ورزشکار پاراسایکلینگ، در این رقابت‌ها در ماده تایم تریل انفرادی جاده مدال نقره، در ماده ۴ کیلومتر پیست مدال نقره، در ماده استقامت جاده مدال نقره و در ماده یک کیلومتر پیست مدال برنز را برای خانواده دوچرخه سواری بدست آورد.

 

وی در ادامه بیان داشت: مسابقات پاراسایکلینگ با رقابت ۱۰ تیم و ۱۸ ورزشکار از سراسر کشور در ورزشگاه تختی و پیست ورزشگاه آزادی تهران انجام گرفت.

 

این مقام مسئول در خصوص ورزش دوچرخه سواری و ورزشکاران پاراسایکلینگ، نابینایان و کم بینایان گفت: در استان کرمانشاه با داشتن ۲ میلیون نفر جمعیت و وجود چنین استعداد‌هایی در بخش‌های مختلف رشته دوچرخه سواری، متاسفانه از وجود پیست دوچرخه سواری محروم هستیم و امکاناتی برای این ورزشکاران نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار