فرامرز شوهانی در گفتگو با تانباک:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه علت عدم آبرسانی به مجتمع امام علی منطقه گلیه یارستان نشین ثلاث باباجانی را زلزله و سیل دانست.
کد خبر: ۷۷۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 14 September 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه زلزله زدگان مجتمع امام علی [منطقه گاری]که یارستان نشینند با مجموع ده روستا جزء حوزه استحفاظی شهرستان ثلاث باباجانی میباشد،که از زمان زلزله هنوز بعد از ۲۲ ماه در خشک سالی به سرمیبرند، تاکنون آب آشامیدنیشان قطع  و تا امروز همچنان این ده روستا از آب بهداشتی وقابل شرب محرومند..

براساس این گزارش،البته بصورت موقت با تانکر آبرسانی میشوند آنهم در سطح خیلی کم،که به هیچ وجه جوابگوی نیازشان نمیباشد.

در همین راستا خبرنگار تابناک کرمانشاه این موضوع را پیگیری کرد.

فرامرز شوهانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: آبرسانی به مجتمع امام علی منطقه گاری یارستان نشین ثلاث باباجانی توسط تانکر انجام می شود و دلیل قطعی آب در این منطقه زلزله و سیل است.

مدیر عامل آبفار افزود: پس از زلزله آبرسانی به آن منطقه انجام شد، ولی با وقوع سیل آب دوباره قطع شد.

شوهانی تصریح کرد: با استفاده از اعتبارات زلزله، مشاورین و پیمانکاران در حال طراحی تصفیه خانه برای این منطقه هستند که پس از طراحی دستگاه تصفیه آب نصب خواهد شد، درحال حاضر کیفیت آب شرب آن جا پایین است.

وی در پایان با اشاره به اینکه ۴ درصد جمعیت استان کرمانشاه فاقد آب شرب لوله کشی هستند، گفت: این جمعیت در قالب ۳۴۷ روستا بوده که تنها ۹۰ روستای آن بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند. تعهد شرکت آب و فاضلاب روستایی نیز آبرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار