علیرضا حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار صحنه در بازدید از منطقه خدابنده لو صحنه از تلاش برای تسریع حل مشکلات مردمی در سه حوزه آب شرب، گازرسانی و کشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 14 September 2019

فرماندار صحنه ضمن بازدید از روستاهای منطقه خدابنده لو جهت رفع مشکلات مردمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: روستای دهلق در منطقه خدابنده لو از توابع شهرستان صحنه قرار دارد، در این بخش از شهرستان صحنه عمده ی مشکلات مردم حول سه محور است، از جمله گازرسانی این روستا و چند روستای اطراف، که خوشبختانه در حال انجام است. و پیشرفت فیزیکی کار بین 30 تا 40 درصد بوده است.

وی افزود: ما امیدواریم با توجه به تامین اعتباری که از سوی نماینده مردم در مجلس شده است به زودی مشکلات منطقه حل شود، و این روستا و روستاهای همجوار به شبکه سراسری گازرسانی بپیوندند.

حیدری در ادامه اظهار داشت: موضوع بعدی آب شرب است که عملیات اجرایی اش در حال انجام است و طبق قولی که مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی به ما دادند تا 2 ماه آینده موضوع آب شرب این روستا و روستاهای اطراف حل خواهد شد.

فرماندار صحنه در خصوص اجرای طرح های هادی اظهار داشت:  در روستا دهلق حدود 70 درصد از طرح اجرا شده ، آسفالت، جدول گذاری و سایر خدمات مربوط به طرح هادی اجرایی شده ، 30 درصد باقی مانده هم به زودی انجام خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به مشکلاتی که کشاورزان منطقه با اوقاف، ممیزی و منابع طبیعی داشتند گفت: هر دو موضوع قابل پیگیری هست و برای تسریع در حل آن اقدام خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار