احمد صفری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از ترافیک سنگین کرمانشاه و لزوم حل آن خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 14 September 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه قاسم جاسمی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه شورای اداری فرمانداری با اشاره به حضور استان کرمانشاه از ابتدای جنگ تحمیلی تا حمله مرصاد گفت: کرمانشاه نقش بی نظیری در دفاع مقدس داشته لذا بایدفرصت‌ها را غنیمت بشماریم. یکی از افتخارات استان کرمانشاه، حضور همه‌ی اقشار جامعه در دفاع مقدس است بطوریکه بیشترین آمار حضور رزمندگان را داشته و دومین استان پس از خوزستان هستیم که بیشترین تعداد شهیده و حتی جانبازان را در دفاع مقدس تقدیم کردیم؛ بنابراین باید برنامه‌ها از نظر کمی و کیفی بررسی شود و انعکاس خبری بیشتری داشته باشد.

احمد صفری نیز در این جلسه با اظهار تمایل نمایندگان برای شرکت در حلسه‌های اداری و برنامه ریزی اظهار داشت : همه ادارات پایگاه بسیج مقاومت دارند لذا انتظار می‌رود نمایش حماسه‌های دفاع مقدس انجام شود تا در اذهان عمومی رشادت مردم و خون‌های تقدیم شده در جنگ تحمیلی نشان داده شود که اتفاقاتی رخ داده و ما اموال کسانی را می‌خوریم که برای این خاک خون داده اند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر قوای سه گانه بر پیگیری این موضوع و مجازات مفسدین اقتصادی تصریح کرد: انتظار می‌رود برنامه‌های دفاع مقدس با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

 صفری در ادامه با اشاره به مشکلات شهرستان افزود: کرمانشاه به پارکینگ متحرکی تبدیل شده که ترافیک سنگین آن کاملا مشهود است. عدم رعایت قانون راهنمایی و رانندگی توسط شهروندان باعث بروز چنین ترافیکی شده است. مسئله سرویس مدارس و پیگیری‌های آن نیز همچون سال گذشته باید انجام شود. ما نیز به عنوان خدمت گزاران پیگیری مشکلات از وزارت خانه‌ها هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار