حسن سلیمانی در گفتگو با تابناک:
نماینده‌ی شرق استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از روستا‌های منطقه‌ی خدابنده لوی صحنه و دیدار چهره به چهره با مردم، از زمینه‌های رفع موانع زیست محیطی و معیشتی منطقه سخن گفت.
کد خبر: ۷۸۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 15 September 2019

 حسن سلیمانی ضمن قدردانی از حضور و فعالیت اهالی رسانه در بازدید از منطقه‌ی خدابنده لو شهرستان صحنه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: امروز بازدیدی از سه روستای همت آباد، کریم آباد و ده لق منطقه‌ی خدابنده لو داشتیم. این منطقه در صعب العبور ترین، سردسیر‌ترین و کوهستانی‌ترین قسمت شهرستان صحنه قرار دارد.

 

وی با اشاره به زندگی سخت مردم این منطقه ابراز داشت: گازرسانی یکی از نعمت‌هایی است که نظام اسلامی توانسته برای این عزیزان فراهم آورد، که در حال اجرا است. همچنین از جهت آب شرب نگرانی‌هایی وجود داشت که تا ماه آینده برطرف می‌شود.

 

سلیمانی با تاکید بر اساسی‌ترین مشکل روستا‌ها شامل تامین معیشت و امکانات زندگی افزود: مردم به شرایط منابع طبیعی اعتراض داشتند، که باید به بخش کشاورزی توجه بیشتری داشته باشد. در این خصوص مقرر شد با منابع طبیعی رایزنی کنیم تا مردم بتوانند از این طبیعت و نعمتی که در اختیارشان است، با توجه به قابلیت پرورش انبوه گیلاس و سیستم باغداری منطقه استفاده کنند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم سخت کوش منطقه به صورت دیمی کشاورزی و از دیگر امکانات منطقه دامداری است که امیدواریم به رشد قابل قبول برسد، و اهالی این منطقه از امکان معیشتی که ادامه‌ی اسکان در روستا برایشان هموار می کند، بهره ببرند. این مهم با همیاری و همدلی دولت، مسئولین و خود مردم امکان پذیر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار