احمد صفری در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم تنها به دنبال مسائل منفی و غیرواقعی نباشند، اتفاقات مثبت استان را پررنگ کرده و موجب شادی مردم و تشویق سرمایه گذاران خارج از استان شوند.
کد خبر: ۷۸۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 15 September 2019

احمد صفری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: سیاست وزارت نفت مبنی بر آن است که هر استانی تولیدات نفت و گاز بیش تری داشته باشد شرکت مبدا هم به آن استان منتقل شود. با توجه به اینکه استان ایلام بالاترین میزان تولید گاز در کشور را دارد، طبق تصمیم معاونت بهره برداری وزارت نفت و با پیگیری مجمع نمایندگان، ۱۰ نفر از پرسنل مستقر در استان جهت خدمت رسانی بهتر به استان ایلام منتقل شدند.

 

وی در ادامه با اشاره به گله مندی از شهروندان مبنی بر دیده نشدن تلاش‌های مجمع نمایندگان و مسئولین افزود: استان کرمانشاه با پیگیری‌های متعدد توسط مجمع نمایندگان استان و رایزنی با وزارت کشور، استانداری کرمانشاه و مسئولین مربوطه، پس از حدود شش ماه، کلانشهر شد. متاسفانه منتقدین تلاش‌های ما را در کلانشهر شدن کرمانشاه نادیده گرفتند.

 

صفری با اشاره به واگذاری پتروشیمی کرمانشاه از سال ۱۳۷۵ در پایان تصریح کرد: به دلیل اینکه خریدار به تعهدات خود عمل نکرده، پتروشیمی از وی سلب شده و به شخص دیگری واگذار شده است. ایجاد انرژی منفی در افکار عمومی به جای روحیه دادن به مردم و بازتاب منفی اقدامات، باعث شده مردم فکر کنندشهر تعطیل است و مسئولین و نمایندگان شهر کاری انجام نمی‌دهند. برای مثال امسال تمامی استان‌ها با افزایش نرخ بیکاری مواجه بودند، ولی در استان کرمانشاه کاهش پیدا کرده است؛ لذا از رسانه‌ها انتظار داریم تنها به دنبال مسائل منفی و غیرواقعی نباشند، اتفاقات مثبت استان را پررنگ کرده و موجب شادی مردم و تشویق سرمایه گذاران خارج از استان شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار