مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گیلانغرب از اختصاص ۳۴ میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده برای توسعه امکانات و تجهیزات ورزش استان خبرداد.
کد خبر: ۷۸۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰ 15 September 2019

اختصاص ۳۴ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه تجهیزات ورزشیبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  صابر رحیمی در نشست شورای ورزش استان و هیات‌های ورزشی شهرستان گیلانغرب با بیان اینکه ۱۳۷ طرح ورزشی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در سطح استان در حال اجراست گفت: در بخش اعتبارات جاری نیز اداره کل ورزش و جوانان استان تنها دستگاه استانی است که از افزایش یک ونیم میلیارد تومانی نسبت به سال گذشته برخوردار است.

رحیمی با بیان اینکه در یکسال گذشته حدود ۳ هزار مدال توسط ورزشکاران استان در مسابقات مهم کسب شده است از احداث ۲۲ زمین ورزشی چمن مصنوعی در سطح استان خبر داد و گفت؛ بزرگترین آکادمی ورزش غرب کشور در کرمانشاه در حال احداث است.

وی در خصوص تامین اعتبار مرمت خوابگاه و کمک به هیات‌های ورزشی شهرستان قول مساعد داد.

 بابایی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان گیلانغرب هم با بیان اینکه ۲۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در قالب ۲۵ هیات ورزشی در شهرستان گیلانغرب وجود دارد گفت: ۳۵۰ نفر از این ورزشکاران را بانوان ورزشکار تشکیل می‌دهند که در چند سال اخیر بیش از ۱۰ ورزشکارگیلانغربی در رشته‌های ورزشی مختلف به عضویت تیم‌های ملی درآمده اند.

وی افزود: ۲ میلیارد ریال اعتبار نیز از محل اعتبارات استانی برای تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی شهرستان اختصاص یافته، ضمن اینکه کار بهسازی و مرمت تعداد ۲ سالن ۲۵۰۰ نفره و استخر ورزشی شهر گیلانغرب با اعتبار ۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات مناطق زلزله زده پایان یافته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار