احسان باقرخانی در گفتگو با تابناک:
معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن وتجارت گفت: شکر اولویت اول در بخش تنظیم بازار در چند ماه گذشته بوده است.
کد خبر: ۷۸۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 17 September 2019

hpshk باقرخانی در گفت و گو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های مدیران و مسئولان در زمینه رصد وضعیت بازار شکر و اعمال نظارت و کنترل برای مقابله با افزایش خودسرانه قیمت‌ها خاطرنشان کرد در شش ماهه اول سال ۹۸ به منظور کنترل و تنظیم بازار اولویت اول به شکر اختصاص یافته است. 

وی تصریح کرد: بالغ بر چندین هزار تن شکر وارد استان شده که در سه بخش مصرف خانوار، مصرف صنف و صنعت توزیع شد با اقدام مدیران استان در رابطه با تنظیم بازار اختلاف قیمت تا بازار به شکل چشم گیری اتفاق افتاد و حباب قیمتی در استان کرمانشاه شکسته شد.

باقرخانی خاطرنشان کرد: با توجه به رسیدگی‌های مسئولین، بارزترین مورد در تنظیم بازار در حوزه‌ی شکر بوده است در بخش تنظیم بازار و شروع فعالیت مدارس بحث برگزاری نمایشگاه مهر با عنوان نمایشگاه پاییزه که برای جهت گیری توزیع درست لوازم تحریر، کیف و کفش و لباس برای مدارس می‌باشد.

وی در رابطه با روپوش دخترانه و پسرانه برای دانش آموزان نیز تشریح کرد: طی یک توافق همه جانبه بین صنعت و آموزش و پرورش و صنف تولید لباس استان کرمانشاه بین مدارس توزیع خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار