فرماندار سنقر و کلیایی از ملاقات عمومی در روزهای دوشنبه هر هفته مسئولین شهرستان با مردم در محل فرمانداری خبر داد.
کد خبر: ۷۸۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 17 September 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه در دومین سفر شهرستانی مجموعه خبری تابناک به شهرستان سنقر و کلیایی در نشست مشترک این رسانه با فرماندار و مسئولین شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد؛ محمد ناصر معصومی زاده گفت: پروژه پتروشیمی سنقر توسط معاون وزیر و رئیس پتروشیمی کشور حدود ۴ ماه گذشته کلنگ زنی شد. بنابر تاکید نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی و ما مبنی بر به کارگیری پیمانکار و نیرو‌های بومی، این پروژه به تعویق افتاد و هیچ پیمانکار بومی برای راه اندازی این پروژه مسئولیت برعهده نگرفته است؛ لذا اعلام مناقصه عمومی برای جذب پیمانکار از سراسر کشور انجام شده و منتظر پذیرش پروژه از سوی پیمانکار هستیم.

 

فرماندار در ادامه افزود: پروژه قطعه سازی سنقر نیز کلنگ زنی؛ ۱۵ میلیارد تومان بودجه در کارگروه اشتغال برای آن تصویب شده، اما پیمانکاری مسئولیت این پروژه را برعهده نگرفته است. همچنین پرورش گل محمدی در ۱۰۰ هکتار در کلیایی کلنگ زنی و بالغ بر ۶۰ هکتار آن راه اندازی شده است. گازکشی، تامین آب و برق برای تمام روستا‌های شهرستان انجام و تنها گاز کشی به ۲۳ روستا که در مناطق صعب العبور قرار دارند باقی مانده است. لازم به ذکر است در ۲۲ بهمن سال ۹۷ پروژه گازرسانی به این روستا‌ها کلنگ زنی و پیمان سپاری شده است.

 

معصومی زاده خاطر نشان کرد: برای تقویت عملکرد مدیران شهرستانی، ملاقات عمومی در روز‌های دوشنبه با فرماندار و باحضور تمام مدیران شهرستانی انجام می‌شود که در آن بالغ بر ۸۰ نفر با ما ملاقات کرده و نارضایتی از مدیران را بیان می‌کنند. از سال گذشته تاکنون حدود ۴۶ ملاقات عمومی با ۲۳۰۰ نفر انجام شده که همه‌ی نارضایتی‌ها بررسی شده است. 

 

وی در پایان تصریح کرد: بالغ بر ۹۰ درصد رضایت عمومی مردم را از ادارات شهرستان را داریم و برای بررسی هرچه بیشتر عملکرد مدیران شهرستان، تیم ارزیابی تقریبا ۵ نفره تشکیل شده که ۵۵ اداره را بررسی و نتیجه ارزیابی ها، مراجعه ۶۳۰۰ نفر به طور میانگین در روز به ادارات و رضایت مندی بالای مراجعین است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار