معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، با اشاره به اینکه سال ۹۸ به گفته مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام گرفته است، در راستای عمل به منویات ایشان، همه دستگاه‌های اجرایی را ملزم به حمایت از واحد‌های تولیدی و نیز احیای واحد‌های راکد دانست.
کد خبر: ۷۸۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 18 September 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی کارخانه قند بیستون ،هدایت حاتمی درهفتادمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در کارخانه قند بیستون کرمانشاه برگزارشد،گفت:نخستین راهکار توسعه در استان، حفظ واحدهای صنعتی و تولیدی موجود و نیز احیای واحدهای راکد است.

وی خاطر نشان کرد:مشکلات واحدهای تولیدی به کل اقتصاد استان بر می گردد وهر شرکتی که نتواند از نصف ظرفیتش استفاده کند، واحدی راکد محسوب می شود و شرکت قند بیستون به خاطر تعطیلی واحد تولید" قند کله" آن، از زمره ی واحدهای راکد است که نیاز به توجه و احیای مجدد دارد.

حاتمی اظهار داشت: کارخانه قند بیستون از جمله 20 واحد صنعتی استان در مقیاس بزرگ است که برای حفظ و توسعه آن تلاش خواهیم کرد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: اجرای تمامی مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، لازم الاجراست و عدم اجرای آن، پیگرد قانونی دارد و بانک های عامل و مسئولین مربوطه باید همکاری و هماهنگی لازم را با واحدهای تولیدی استان، از جمله کارخانه قند بیستون داشته باشند.

در پایان محسن علی حسینی، مدیر عامل شرکت قند بیستون، در صورت احیای واحد قند کله این کارخانه، در حدود 150 شغل جدید ایجاد خواهد شد که این رقم اشتغال در استان کرمانشاه، (که رتبه اول بیکاری در کشور را دارد) رقمی قابل توجه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار