پرویز توسلی زاده در گفتگو با تابناک:
رئیس کل جدید دادگستری استان کرمانشاه گفت: برخورد با جرم‌های با اهمیت مثل فساد اقتصادی، مشروبات الکی، منازعات خیابانی و سرقت در دستور کار ما قرار دارد.
کد خبر: ۷۸۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 18 September 2019

پرویز توسلی زاده در اولین مصاحبه خود در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: پس از ارائه سند تحول توسط آیت الله ابراهیم رئیسی به مقام معظم رهبری و با تصویب سند، ایشان به ریاست قوه قصاییه درآمدند. قوه قضاییه پس از انتصاب ایشان در راستای سند تحول و بیانیه گام دوم انقلاب با وظایف سنگین تری مواجه شده که تلاش میکنیم در دادگستری استان طوری عمل کنیم که زندگی برای مردم راحت باشد. سعی می‌کنیم جان، مال، حیثیت و آبروی مردم مصون از تعرض باشد.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از خصوصیات نظام مقدس جمهوری اسلامی تکیه بر مردم است گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در روز گذشته مبنی بر اینکه اتکا بر مردم راه حل مشکلات است، ماهم به تاثی از ایشان بر مردم تکیه می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های های مردم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تعدادی جرم بااهمیت مثل سرقت، آدم ربایی،۶ فساد اقتصادی، منازعات خیابانی، قاچاق و مشروبات الکی حتما در دستور کار ما قرار داشته و سعی می‌کنیم سایر موضوعات با صلح و سازش خاتمه پیدا کند. مسئله مهم دیگر کاهش ورودی پرونده‌ها ضمن پیشگیری از وقوع جرایم و کاهش آسیب‌های اجتماعی است. جمعیت کیفری و زندانیان را باید کاهش دهیم؛ زیرا زندان رفتن افراد جامعه برای ما هزینه دارد. همچنین باید از همکاران خود صیانت کنیم تا کسی آسیب نبیند. با احترام باهمه برخورد خواهیم کرد چرا که از این خطه هستیم و صرف نظر از قومیت‌ها عمل می‌کنیم و همه را دوست، خواهر و برادر خود می‌دانیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار