رییس کل دادگستری کرمانشاه در دیدار با امام جمعه کرمانشاه گفت: در بازدید از شهرستان‌ها مشکلات مردم را شخصا پیگیری می‌کنم.
کد خبر: ۷۸۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 21 September 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری کرمانشاه صبح امروز در دیدار با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تکیه بر مردم را راه حل مشکلات می‌داند بر آنیم این رویه را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت جلب رضایت و کاهش مشکلات مردم گام برداریم. 


رئیس کل دادگستری استان با اشاره به دیدار با ریاست معظم قوه قضائیه تصریح کرد: باید نگاه مدیریتی به سمت و سویی باشد که رهبری بر آن تاکید دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بنا داریم در گام اول با اطلاع رسانی قبلی در بازدید از شهرستان نه تنها پیگیر امور قضائی باشیم بلکه در یک مسجد نیز بی واسطه با مردم  جهت رفع مشکلات آن‌ها دیدار و مستمع سخنان و مشکلات آنها باشیم.

توسلی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رئوس برنامه‌ها افزود: کاهش جمعیت کیفری، ورودی پرونده‌ها و موجودی آن‌ها و نیز جلب اعتماد عمومی را از مهمترین برنامه ها خود برشمرد و یادآور شد ارتباط راحت‌تر با مردم و همکاران و پیگیری کار‌ها و مشکلات آن‌ها تا حصول نتیجه از دیگر برنامه‌هایی که به جد آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

در این دیدار آیت الله علما نیز ضمن ابراز رضایت از انتصاب پرویز توسلی زاده به عنوان رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، خواهان ارائه خدمت صادقانه و بی واسطه به مردم شد و تاکید کرد پیگیری مشکلات مردم و رفع آن را در دستور کار خود قرار دهید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار