به مناسبت هفته دفاع مقدس صبح امروز۳۱ شهریور ماه رژه مشترک یگان های نمونه سپاه، ارتش و سایر نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۷۸۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 22 September 2019

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، صبح امروز در رژه مشترک یگان‌های نمونه سپاه، ارتش و سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه و آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان، ضمن خیر مقدم به میهمانان و فرماندهان عالی رتبه ارگان‌های نظامی، به ایراد سخن پرداختند.

بهمن ریحانی افزود: دفاع مقدس حادثه‌ای بزرگ و الهی برای اقتدار جمهوری اسلامی بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: ایستادگی و حضور آگاهانه مردم در طول ۴۰ سال انقلاب، بی‌بدیل و سرنوشت‌ساز بوده است.

 نماینده، ولی فقیه در استان ضمن قدردانی از امنیت دائمی امروز کشور، پشتیبانی از ولایت فقیه را عاملی دانست که باعث منحصر به فرد شدن نظام ما در جهان شده و جمهوری اسلامی را بانی تامین امنیت کشور‌های منطقه خواند.

 ایت الله علما دفاع مقدس در جنگ تحمیلی هشت ساله را یک مقاومت تاریخی دانست و اذعان کرد: این دفاع هشت ساله یک سرمایه مقدس است که باعث انزوای دشمنان جمهوری اسلامی شد و نباید هرگز فراموش شود.

 ایشان دفاع از فرهنگ، اصول اعتقادی و ارزش‌های انقلاب را افزون بر دفاع از خاک میهن از اهداف این دفاع مقدس برشمرد و قدرت امروزی ایرانِ ابرقدرت را مایه تحیر و بهت بیگانگان و سایر ابرقدرت‌ها دانست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار