هوشنگ بازوند در گفتگو با تابناک:
استاندار کرمانشاه از شرایط اعطای وام به مستاجرین زلزله زده خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 25 September 2019

 

 

 

 

 

 

 

استاندار کرمانشاه در خصوص خسارت دیدگان سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: قرار است به مستأجرین وامی اختصاص دهیم، هر کدام از مستاجرین زمین داشته باشند می‌توانند وام دریافت و منزلشان را بسازند.

 وی افزود: تعدادی از مستأجرین سرپل ذهاب تقاضا کردند زمین در اختیارشان قرار دهیم، ما در این باره با وزیر کشور مذاکراتی داشتیم و وزیر تعهد خود را اختصاص پول به مستاجرین اعلام کردند، با تمام این تفاسیر وزیر را متقاعد کردیم که برای مستاجرین بدون زمین، زمین خریداری کنیم.

بازوند در ادامه خاطر نشان کرد: این موضوع خارج از ضوابط و مقررات است و طبق قانون در هیچ زلزله‌ای اتفاق نیفتاده، و فقط به واحد‌های آسیب دیده خسارت تعلق می گیرد و در هیچ سیل یا زلزله‌ای به مستاجرین پولی پرداخت نشده است.

استاندار کرمانشاه در پایان با اشاره به تلاش‌های استانداری برای دریافت تسهیلات زلزله زدگان اظهار داشت: با وجود همه مشکلات، برایشان وام در نظر گرفتیم، برای افراد فاقد زمین قول تهیه زمین دادیم، البته در سرپل ذهاب زمین دولتی نیست، باید وزیر راه و شهرسازی را مجاب کنیم. کشاورزان هم که حاضر به اختصاص زمین مشارکتی هستند، ما به دلیل وجود مشکلات خاص از دریافت زمین‌های مشارکتی امتناع می‌کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار