مدیرکل استاندارد ایلام :
مدیرکل استاندارد ایلام گفت:از نیمه نخست سال جاری تا اکنون ۷۴۶ پرونده صادراتی نیز توسط بازرسان این اداره کل مورد بازرسی و بررسی قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۸۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ 02 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  مهناز همتی در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: عمده کالاهای صادر شده تحت نظارت و کنترل کیفی این اداره کل شامل سنگ های ساختمانی، مواد شیمیایی و مواد لبنی است.

به گفته وی در این مدت ۷۴۶ پرونده صادراتی نیز توسط بازرسان این اداره کل مورد بازرسی و بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل استاندارد ایلام از انجام یک هزار و ۸۷۲ مورد بازرسی از مراکز عرضه در استان خبر داد و یادآور شد: در این مدت ۲۱۰ مورد نمونه‌برداری از مراکز تولید، ۴۹۱ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی‌ها و ۱۹۲ مورد آزمون نمونه تولید در استان انجام شده است.

همتی تاکید کرد: در نیمه نخست سال جاری و بر اساس نتایج بازرسی، نمونه برداری و آزمون واحدهای تولیدی، ۱۶ پروانه کاربرد استاندارد در استان ابطال و ۲۴ مورد نیز تعلیق شده است.

وی اضافه کرد: برنامه مصوب این اداره کل برای صدور و تمدید پروانه استاندارد اجباری در سال جاری به ترتیب ۲۱ و ۳۰ مورد است که تاکنون (نیمه نخست سال جاری) ۲۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی کالا و خدمات در استان صادر و ۲۳ مورد نیز تمدید شده است.

مدیرکل استاندارد ایلام ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی ۲۶۰ مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و تاسیسات گازی به منظور بروزرسانی دانش روز واحدهای تولیدی و باقی ماندن آنها در چرخه تولید استان صورت گرفته است.

همتی، انجام ۵۲ مورد معاینه فنی موتورخانه‌های دستگاه‌های اجرایی، ۲۱ مورد تاییدیه ایمنی آسانسور و ۱۰۳ مورد بازرسی فنی آسانسور را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در نیمه نخست سال جاری بیان کرد.

مدیرکل استاندارد ایلام از صدور ۴۱ فقره تاییدیه آسانسور در مدت یاد شده(نیمه نخست سال) خبر داد و افزود: این گواهینامه به مدت یکسال اعتبار دارد و مالکان واحدها باید برای تاییدیه دوباره اقدام کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار