مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: ۲۳ جایگاه سوخت در مسیر رفت و برگشت زائران اربعین در استان کرمانشاه تجهیز و آماده شده است.
کد خبر: ۷۸۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ 03 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم، فریدون یاسمی اظهار داشت: جایگاه‌های مرزی خروجی خسروی در ایام اربعین حسینی برای سوخت‌رسانی به زائران آمادگی کامل دارند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه عنوان کرد: 14 باب جایگاه سوخت در مسیر رفت و  ۹ جایگاه در مسیر برگشت زائران اربعین در استان کرمانشاه قرار دارد که از آمادگی برخوردار هستند.

یاسمی بیان کرد: سه باب جایگاه سیار و دو باب جایگاه ثابت نیز برای تأمین سوخت زائران کربلای معلی در مرز خسروی آماده سوخترسانی به زوار است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از راه‌اندازی جایگاه سیار در ترمینال شهید کاویانی کرمانشاه خبر داد و گفت: جایگاه سیار عرضه سوخت نفتگاز یورو چهار در ترمینال شهید کاویانی استان کرمانشاه راه‌اندازی و افتتاح شده است.

یاسمی عنوان کرد: این جایگاه دو نازله بوده و با هدف سوخت‌رسانی به اتوبوس‌های بین شهری حامل زائران کربلای معلی در این پایانه افتتاح شده است و توانایی سوخترسانی به تمامی اتوبوس‌های ورودی به این پایانه را دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار