مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: افرادی که طی روز‌های اول تا دهم محرم با ثبت نام در سامانه سماح به عتبات عالیات سفر کرده‌اند، امکان ثبت نام دوباره آن‌ها برای پیاده روی اربعین در این سامانه فراهم شده است.
کد خبر: ۷۸۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 05 October 2019

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حامد دارابی به شروع ثبت نام متقاضیان پیاده روی اربعین ۹۸ در سامانه سماح از ابتدای شهریور گفت: از ابتدای ثبت نام‌ها تاکنون نزدیک به ۳۱ هزار نفر از استان کرمانشاه در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

وی بابیان اینکه تا ۷۲ ساعت پیش از روز اربعین سامانه سماح برای ثبت نام متقاضیان باز خواهد بود، تصریح کرد: هرچه به روز‌های منتهی به اربعین حسینی نزدیک‌تر می‌شویم، آمار ثبت نامی‌ها افزایش پیدا می‌کند، بنابراین در روز‌های آینده پیش بینی رشد قابل توجه این آمار را در استان کرمانشاه داریم.

مدیرحج و زیارت استان کرمانشاه اضافه کرد: درحال حاضر در سطح استان کرمانشاه ۱۸ دفتر زیارتی مشغول ثبت نام افراد متقاضی پیاده روی اربعین در سامانه سماح هستند و روند ثبت نام‌ها هم بدون هیچگونه مشکلی ادامه دارد.

وی متذکر شد: برای عبور از مرز، داشتن گذرنامه به منظور درج مُهر ورود و خروج و نیز رسید ثبت نام در سامانه سماح اجباری است.

دارابی در ادامه اعلام کرد: افرادی هم که با ثبت نام در سامانه سماح طی روز‌های اول تا دهم محرم (۱۰ تا ۱۹ شهریور) به عتبات عالیات سفر کرده‌اند، امکان ثبت نام مجدد آن‌ها برای پیاده روی اربعین در این سامانه فراهم شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار