دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: تلاش های نیروی انتظامی سبب امنیت اجتماعی پایدار و ارتقا احساس امنیت در جامعه است.
کد خبر: ۷۸۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 06 October 2019

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی کرمانشاه محمد حسین صادقی گفت: پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه سار این مهم انسان از سایر حقوق و آزادی‌های دیگر بشری برخوردار شود.

وی افزود: بی تردید؛ بخش بزرگی از این دستاورد‌ها مرهون تلاش‌های فداکارانه سبز قامتانی که با دلاوری پای در راه تولید و استقرار امنیت اجتماعی پایدار و ارتقاء احساس امنیت این مرز و بوم نهاده اند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه اظهار داشت: نکوداشت این تلاش‌های مجدانه از سوی آحاد ملت ایران نشان قدرشناسی از این نعمت عظیمه و مجهوله حضرت احدیت است.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت از تلاش‌های مجاهدانه تمامی آن پرسنل خدوم و خانواده‌های محترم ایشان قدردانی نموده و ابراز داشت: تقارن این ایام را با مراسم با شکوه اربعین حسینی را توفیق مضاعف دانست.

صادقی در پایان عنوان کرد: امید است در سایه رهنمود‌های داهیانه «فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، تحقق آرمان ها‌ی متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برقراری نظم و امنیت و دسترسی به «پلیس هوشنمد» موفق باشید.

محمد حسین صادقی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار