فریبرز ایمانی در گفتگو با تابناک:
معاون‌ توسعه مدیریت و‌منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اقدامات دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در تامین تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای و مدرن بی سابقه بوده است.
کد خبر: ۷۸۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 06 October 2019

دکتر فریبرز ایمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ساماندهی مصایب پس از زلزله از جمله بهینه سازی و مقاوم‌سازی بیمارستان سرپل ذهاب، ترمیم بیمارستان قصر شیرین و گیلانغرب، احداث بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی و نیز اتمام تعمیرات خانه‌های بهداشت در خرداد ۹۷ از جمله فعالیت‌های چشمگیر دانشگاه است.

 وی با اشاره به ۶۸ پروژه شامل احداث‌خانه‌های بهداشت، مراکز بهداشتی، پایگاه‌ها و ... که در جریان است، افزود: ۵۰ پروژه به بهره برداری رسیده و از فرصت زلزله بیشترین استفاده برای جذب حداکثری بودجه صورت گرفته است.

 ایمانی تصریح کرد: افتتاح بیمارستان پاوه و راه اندازی قریب الوقوع بیمارستان سوختگی گلستان که از جمله پروژه‌های پر مشکل و مزمن بود و نیز شروع ساخت بیمارستان روانسر و تملک زمین و شروع به کار نقشه و مشاوره بیمارستان دالاهو از اقدامات این دانشگاه در حوزه زیرساخت‌ها است.

 معاون‌ توسعه مدیریت و‌منابع دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: از جمله فعالیت‌های توسعه‌ای، پیگیری تکمیل دانشکده دندانپزشکی، شروع ساخت دانشکده پزشکی با ۲۱۵۰۰ متر مربع و خوابگاه ۴۰۰ نفره است.

 ایمانی در پایان اذعان داشت: اقدامات بی مانندی در خرید تجهیزات سرمایه‌ای از جمله سیکلوترون (۳۵۰ میلیارد ریال)، دو‌دستگاه رادیوتراپی (۲۴۰ میلیارد ریال)، آخرین ورژن کموتراپی، سی تی آنژیو ۲۵۶ اسلایس و ۵ سی تی اسکن برای استان صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار