مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، بیش از ۹۸ هزار مشترک نفت سفید سوز در استان کرمانشاه وجود دارد از این رو نیاز است تا ضمن راستی آزمایی با هماهنگی سازمان‌های ذیربط نسبت به بازنگری و توزیع کالا برگ با کارت ATM بانکی اقدام شود.
کد خبر: ۷۸۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ 06 October 2019

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی پخش فراورده های نفتی، خانوار‌های مصرف کننده نفت سفید بر اساس لیست، تایید و سهمیه سوخت به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

بر همین اساس و در جهت نیل به این مهم جلسه‌ای با حضور اداره کل سازمان تعاون روستایی، اداره پست، کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان و جمعی از فروشندگی‌های نفت سفید استان در نماز خانه این شرکت برگزار گردید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، در جلسه‌ای که با فروشندگان نفت سفید برگزار شد؛ ضمن بیان مطالب فوق افزود: در ادامه راستی آزمایی ادوات کشاورزی که با هدف مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی صورت گرفته است؛ خانوار‌های مصرف کننده نفت سفید نیز با همین هدف شناسایی و به آن‌ها سوخت تعلق خواهد گرفت.

به گفته فریدون یاسمی، سهمیه سوخت یکساله مصرف کنندگان قابل تغذیه به کارت بانکی خواهد بود.

وی تشریح کرد: در منطقه کرمانشاه ۹۸ هزار خانوار تحت پوشش این شرکت و مصرف کننده نفت سفید وجود داشته که سوخت مورد نیاز این تعداد خانوار از طریق ۵۱۸ فروشندگی روستایی تامین می‌شود.

یاسمی با تاکید بر اینکه کارت الکترونیکی باید جایگزین کالا برگ شود تصریح کرد:فروشندگی‌های روستایی شناسایی و ثبت نام الکترونیکی برای دریافت نفت سفید با اداراه کل و سازمان تعاون روستایی هماهنگی لازم را داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار