معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از افزایش رام‌های قطار کرمانشاه به ۲۳۰ رام در ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۷۸۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 07 October 2019

به گزارش از خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، مهرداد سالاری در نشستی با حضور مسئولین راه آهن کرمانشاه با بیان اینکه همه باید برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی خود را آماده کنیم، افزود: مسئولین و کارکنان راه آهن نیز مانند سایر دستگاه‌ها با همه وجود در خدمت زائرین خواهند بود.

سالاری با اشاره به افزایش رام‌های قطار کرمانشاه در اربعین به ۲۳۰ رام، گفت: حرکت قطار‌های تهران، مشهد، اصفهان، همدان، قم و زاهدان به کرمانشاه و برعکس از روز ۱۶ تا ۳۰ مهر هر روز انجام خواهد شد.

سالاری با اشاره به انجام اقدامات لازم جهت رفاه حال زائرین در محل ایستگاه راه آهن کرمانشاه گفت: در ایستگاه راه آهن یک موکب برای خدمات رسانی به زوار مستقر خواهد شد و حمل نقل زوار از راه آهن به مرز با مدیریت اداره کل راهداری با اتوبوس انجام خواهد شد. همچنین تاکسیرانی برنامه ریزی لازم جهت تردد مسافرین در شهر کرمانشاه را انجام داده است.

 وی در ادامه با بیان اینکه تامین امنیت و آرامش زائرین اربعین و سهولت تردد در محور‌های مواصلاتی از مهمترین اولویت‌های ما است، گفت: نباید افزایش جابجایی مسافران باعث شود آمار تلفات و تصادفات جاده‌ای بالا برود، به همین منظور لازم است پلیس راهنمایی و رانندگی و راهداری برنامه ریزی لازم راداشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار