محبت جمالی نیا در گفتگو با تابناک:
فرماندار سرپل ذهاب تجهیزات موکب‌ها را در فراهم آوری خوراک مورد نیاز زوار و اسکان آماده دانست.
کد خبر: ۷۸۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 07 October 2019

 

 

 

 

 

محبت جمالی نیا با اشاره به تمهیداتی که برای پذیرایی از زوار اربعین در نظر گرفته شده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: ما تمامی برنامه‌ها را شامل ساماندهی حوزه جاده‌ای و راهداری، بررسی نقاط حادثه خیز، آماده باش اکیپ‌های امدادی و پزشکی و از همه مهم‌تر زیر ساخت موکب‌ها را آماده کردیم.

وی افزود: در ۸ نقطه زیر ساخت موکب‌ها آماده است، دو تا از آن‌ها شروع به فعالیت و آب و برق آن‌ها را تامین کردیم و آمادگی داریم که اگر در قصر شیرین و خسروی نیاز به همراهی داشته باشیم، اماکن ورزشی، مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در شهرستان را در اختیارشان قرار دهیم به اضافه اینکه عده‌ای از همشهریان اعلام آمادگی کردند که زائران را اسکان دهند.

فرماندار ضمن اشاره به اینکه در سرپل ذهاب ۸ موکب در سطح این شهرستان آماده هستند، گفت: منتظر استقرار کامل موکب‌ها هستیم، در حال حاضر دو تا از آن‌ها آغاز به کار کردند. باقی موکب‌ها با توجه به ضرورت و نیاز زائرین فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی همچنین علت تاخیر در آغاز فعالیت موکب‌ها را ناآرامی‌ها موجود در عراق خواند و خاطر نشان کرد: در حال حاضر نگرانی‌ها برطرف شده و از دیروز تمایل طرف عراقی به استقرار، حضور و ایجاد موکب‌ها در سرپل ذهاب ایجاد شده است.

جمالی نیا در پایان تجهیزات موکب‌ها را در فراهم آوری خوراک مورد نیاز زوار آماده دانست و عنوان کرد: ستاد عتبات و عالیات استان کرمانشاه و سایر شهرستان‌ها که مدیریت آن‌ها با امامان جمعه شهرستان‌ها است و از طریق ادارات سازمان پشتیبانی می‌شوند، آمادگی کامل در پذیرایی از زوار را دارند. ضمن اینکه در صورت لزوم ستاد عتبات عالیات که مردمی ست و در سراسر کشور به صورت مردمی هدایت و راهبری می‌شود، و قطعاً این موکب‌ها را پشتیبانی و هدایت می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار