رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: باید از رویداد بین المللی گردشگری روستایی ۲۰۲۰ برای مطرح کردن و بالا آوردن استان کرمانشاه بهترین استفاده را کرد.
کد خبر: ۷۸۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 08 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، بهروز عمرانی در نشست با معاونان اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه بر ضرورت برنامه‌ریزی برای اجرای رویداد بین‌المللی گردشگری روستایی ۲۰۲۰ در کرمانشاه تاکید کرد.

رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور افزود: پژوهشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در زمینه احیای و آموزش در هنر‌های سنتی در روستا‌ها و همچنین مشارکت در مطالعه بوم‌گردی‌های استان آماده ارایه همکاری‌های لازم است.

وی با بیان اینکه در زمینه شهر‌ها و روستا‌های ملی و جهانی صنایع دستی نیز امکان حمایت‌های لازم وجود دارد، تصریح کرد: با مشخص شدن روستا‌های هدف رویداد بین‌المللی گردشگری روستایی ۲۰۲۰ در استان در حوزه احیای هنر‌های سنتی، آموزش و مطالعات بوم‌گردی تا ۵۰ درصد آماده مشارکت هستیم.

عمرانی با بیان اینکه بوم‌گردی و صنایع دستی با هم متصل هستند، افزود: با توجه به تنوع فرهنگی موجود در کشور پیچیدن نسخه واحد برای بوم‌گردی جوابگو نیست.

وی با تاکید بر اینکه تا ۱۰ روز آینده باید برنامه عملیاتی و چشم‌انداز رویداد بین‌المللی گردشگری روستایی کرمانشاه ۲۰۲۰ آماده و مشخص باشد، تاکید کرد: باید از این فرصت برای برای بالا آمدن کرمانشاه و توسعه گردشگری آن بهترین استفاده را کرد.

عمرانی با اشاره به رویداد همدان و تبریز ۲۰۱۸، تصریح کرد: کرمانشاه ضمن استفاده از تجربه این رویداد باید از آن‌ها بهتر عمل کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار