بهمن صحرایی در گفتگو با تابناک:
رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کرمانشاه، از مردم خواست تا کمک‌ها نقدی و غیر نقدی خود جهت اسکان و پذیرایی از زوار اباعبدالله الحسین (ع) به این ستاد ارسال کنند.
کد خبر: ۷۸۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 08 October 2019

بهمن صحرایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات به عنوان مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت مردمی زائران اربعین حسینی مسئولیت ساماندهی موکب‌های مردمی، اعطا مجوز به فعالیت موکب‌ها و در نهایت رسیدگی به مشکلات آن‌ها را بر عهده دارد که تا کنون بیش از ۱۶۰ موکب در سطح استان کرمانشاه پروانه دریافت و نزدیک به یک هفته است که مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: ما دو نوع موکب داریم، که در مسیر رفت و برگشت مشغول فعالیت هستند، که ساماندهی شده و در حال پذیرایی و اسکان زائرین در سطح شهر کرمانشاه هستیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات خاطر نشان کرد: تا کنون آمار زواری که وارد استان ما شدند نسبت به سال گذشته دو برابر شده و پیش‌بینی می‌کنیم در روز‌های آینده این میزان افزایش یابد، لذا موکب‌ها مردمی را طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که در مسیر رفت و برگشت از زائرین پذیرایی کند.

وی آغاز فعالیت موکب‌ها را ۳ روزِ پیش و اتمام آن را ۵ روز پس از اربعین اعلام کرد و گفت: از سیزدهم مهرماه ۵۰ درصد موکب‌ها شروع به فعالیت کردند و از پانزدهم به صورت صد در صدی مشغول خدمت رسانی هستند.

مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت مردمی با توجه به بازگشایی مرز خسروی، با تاکید بر افزایش چند برابری تعداد زائرین امسال نیاز به کمک‌ها مردمی را ضروری خواند و اظهار داشت: مردم مبالغ مورد نظر خود را به هر میزانی که هست به شماره حساب ۰۱۱۰۳۶۳۱۸۴۰۰۰ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۲۶۱۳۳ به نام ستاد بازسازی عتبات و عالیات و کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت مردمی واریز کنند.

صحرایی ضمن دعوت از مردم برای ارسال کمک‌ها خود، بخشی از نیاز کمیته اسکان را اقلام ضروری و غیر نقدی عنوان کرد و افزود: اقلام مورد نیاز جهت اسکان زائران شامل پتو، بالشت، فرش و موکت و جهت پذیرایی زوار شامل قند، چای، شکر، برنج، روغن، حبوبات، لبنیات و آب معدنی است.

وی در پایان ابراز داشت: آدرس جهت دریافت کمک‌ها غیر نقدی: کرمانشاه سه راه ۲۲ بهمن، روبروی مسکن و شهرسازی، ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه و شماره تماس ها: ۳۸۲۵۵۰۵۰ و ۳۸۲۵۶۰۶۰ می‌باشد.

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار