صادق ایرانی در گفتگو با تابناک:
مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه گفت: ما امسال موکب برای زائران نداریم، اما در مسیر زوار اربعین پذیرای زائرین هستیم.
کد خبر: ۷۸۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 09 October 2019

حجت الاسلام صادق ایرانی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ما امسال موکب برای زائران نداریم، اما در نقاط حوزوی مانند خود کرمانشاه و سرپلذهاب که محل تردد زوار است پذیرای طلاب زائر سراسر کشور هستیم.

وی گفت: با توجه به تقاضایی که موکب‌ها برای اعزام مبلغ دارند، با آن‌ها همکاری کرده و روحانیون برای پاسخگویی به سوالات شرعی زائران اعزام شده و تا آخر اربعین مستقر هستند.

مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه افزود: مجوز خروج بیش از 230 نفر از طلاب حوزه علمیه استان کرمانشاه برای حضور در پیاده روی اربعین، صادر شده است.


 وی در ادامه با اشاره به اینکه برای حوزه علمیه کرمانشاه جای بسی افتخار است که خدمتگزار زائرین حضرت سیدالشهدا(ع) باشد، تصریح کرد: در راستای ارائه تسهیلات به زائرین اربعین حسینی(ع)، مدارس علمیه استان، آماده اسکان و استراحت این عزیزان می باشند.


این مسئول اضافه کرد: مدارس علمیه در مسیر زوار جهت اسکان روحانیون و طلاب، مجهز شده و از اول آبان مشغول خدمات رسانی به این عزیزان می باشند.


حجت الاسلام ایرانی در پایان خاطر نشان کرد:  مدارس علمیه استان در بازگشت زوار عزیز اربعین آمادگی کامل جهت اسکان مردم،روحانی و طلاب را دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار