رئیس پلیس راه نیروی انتظامی گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ گشت خودرویی با استقرار در جاده‌های استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان تردد خودروی زائران را کنترل و در صورت نیاز به یاری آن‌ها خواهند رفت.
کد خبر: ۷۸۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 09 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، سردار سیدتیمور حسینی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پایانه خسروی در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: یک‌هزار و ۲۰۰ گشت خودرویی از روز گذشته با استقرار در جاده‌های استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان تردد خودروی زائران را کنترل و در صورت نیاز به یاری آن‌ها خواهند رفت، علاوه بر این تعداد گشت جاده‌ای، یک هزار موتورسوار نیز در جاده‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

رئیس پلیس راه نیروی انتظامی همچنین با اشاره به اعزام نیرو‌های کمکی به استان‌های کرمانشاه، خوزستان و ایلام از روز هشتم مهرماه، افزود: هم‌اکنون ۶ هزار نیروی کمکی پیاده از سراسر کشور به کمک ماموران پلیس راه و راهور استان‌های یاد شده رفته‌اند.

وی افزود: غالبا در محور‌های مواصلاتی استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان شاهد تردد پرحجم در عین حال روان هستیم، ضمن اینکه این افزایش تردد در استان‌هایی مانند همدان، مرکزی، قزوین، لرستان، فارس و بخشی از اصفهان نیز مشاهده می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: در میان مرز‌های چهارگانه گانه بیشترین مراجعه به مرز مهران صورت می‌گیرد، اما تردد اصلی را در محور‌های استان کرمانشاه شاهد هستیم، چرا که زائرانی که ار مهران عازم مراسم معنوی اربعین می‌شوند نیز عموما از محور‌های کرمانشاه عبور می‌کنند.

وی در ادامه از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی ۴۸ ساعت قبل از اربعین تا ۴۸ ساعت پس از این روز در محور‌های مواصلاتی استان‌های کرمانشاه، خوزستان و ایلام خبر داد و گفت: این محدودیت شامل کامیون‌ها به استثنای آن‌هایی که حامل موادسوختی و فاسدشدنی هستند، می‌شود.

حسینی همچنین با دعوت رانندگان به رعایت قانون و پرهیز از انجام اعمال خطرناک مانند سرعت و سبقت‌های غیرمجاز، گفت: روز گذشته یک مورد حادثه واژگونی کامیون حامل مواد سوختی در محور ایلام - مهران رخ داد که بیش از ۲ ساعت این محور را درگیر بار ترافیکی سنگین کرد.

رئیس پلیس راه کشور در پایان با تاکید بر اینکه پلیس از همه توان خود به منظور روان‌سازی بارترافیکی استفاده می‌کند، گفت: سایر مسؤولان و همچنین خود مردم هم باید نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار